Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av Emma - 16 augusti 2008 09:44

Jag älskar det.Första kaffet på morgonen, fy sjutton.Det absolut bästa:)


Idag skiner solen för fullt över Kalix någonting jag gillar lite extra.Ändå är det liite höstkylan någonstans där bakom i luften en sak som jag också tycker om.

Jag är en sån människa som inte alls har ont av höst och vinter. Hösten är i mitt tycke den bästa årstiden.

Svalt,friskt,härligt.

Inget krav ingen press över att man skall göra så mkt, att man skall sola och ha den bästa semestern.

Nä, hösten.Min favoritårstid.


Lördag, oftast är det min vilodag från träning.Men nu känner jag för att ta mig en löptur och det får jag minsann göra:)

Av Emma - 16 augusti 2008 00:13

Kanonbra är det jag kan säga.

Jag som älskar mat kan ju säga att jag är stormförtjust och stormmätt.


Meny

Skagentoast


Grillat kyckling/fläskfilè

Skita god färsk potatis sallad som med dijonsenap å lite annat

Fyllda grillade tomater med färskost&oliver


Kladdkaka

m grädde&bär


MUMS

Självklart fick jag mig ett glas rött!


Nu är jag trött och slut och kall efterbåtturen..brrr:)


Men vilka snyggingar som har vistas i B4 idag.

Ovido - Quiz & Flashcards