Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Emma - 22 augusti 2008 14:50

Nu har jag minsann ätit Lunch med Ulrika och hennes Pojkar, alltid lika trevligt.


Lax blev det idag, och jag kan ju säga det att lax är min absoluta favorit i alla kategorier.


Jag har färgat ögonbryn och fransar idag och jag är nöjd. Jag har en finne mitt i pannan och jag är mindre nöjd.

ANnars så, vet jag att allt blir bra då jag har riktigt bra föräldrar.

Just nu är livet kanon, och inte bara just nu utan.... jag har alltid haft det bra!

Av Emma - 22 augusti 2008 10:59

Jag kan bli smått less på sånna som sitter å klankar ner på sin hemort.I detta läget exempelvis Kalix.

Det är ett riktigt barnsligt beteende i mitt tycke, sällan hör man

äldre personer göra det.

Herregud, jag har verkligen förstått vad som är viktigt för mig.

Vad vill jag i mitt liv?JO, må bra umgås med nära och kära. Så, frågan är ju då? Nära och kära dom finns här, när jag umgås med dom mår jag bra.

Det enda rätta är ju då att vara här och nu.


Fan vad jag gillar KALIX:D

Av Emma - 22 augusti 2008 08:50

Igår åt jag på Kina för typ första gången på hundra år.

Det var gott, men inte så gott som jag minns det,förr åt jag där minst en gång i veckan och det var den bästa mat jag visste. Nu tycker jag inte alls det utan jag kan tycka det är rätt trist mat egentligen...Typ ris å gryta.


Nu är det fredag. Jag skall tro det eller ej å färga mina fransar och bryn.

Inte alls likt mig då jag inte är speciellt tjejjig av mig.

Jag tycker det är skittrist att gå till frisören och gör det bara bär det är absolut nödvändigt....Som det börjar vara nu och har därför bokat en tid.

Vad jag också skulle behöva är ju att kasta i nån härfärg i håret då min nuvarande färg ser mest hemsk ut.


Ovido - Quiz & Flashcards