Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Emma - 5 augusti 2008 22:25

Idag har jag vart i Morjärv och där fick jag minsann till det. Jag skapade två nya pass till Spinnignen.Ett 55 minuters som jag skall ha premiär på på måndag i Luleå samt ett 30 minuters som blir på Torsdag.

Jag är enoormt nöjd, fastän vissa övergångar mellan låtarna blev sisådär.

Så Morjärv, det är där jag behöver vara för att få inspiration till nytt.


Ohhh. Jag dricker grönt te nu, hittade det på Coop med texten på "innehåller rikligt med flavonoider och L-teanin som ökar välmåendet,lindrar stress,stillar upp och förbättrar koncentrationsförmågan".

Nämen, det låter ju kanon.


Förövrig så har jag ajaj i benen efter gårdagens benpass.Sjukt.Hur skall det kännas imorgon?Vågar knappt tänka på det.

Jag älskar nektariner.Så var det sagt också.

God natt.

Av Emma - 5 augusti 2008 14:32

Lyktan.Jag skulle ju äta den första salladen där i mitt liv som jag hört så gott om!Det fick jag inte, dom hade slut SALLAD.WHAAAT?

Nåja, fick mig en sallad på myggan då. Ok, men inte helt. JAg fick beställa extra räkor på min... Jag tycker ändå det var i minsta laget.

Gud, jag vill äta sallad på 1806 eller sweet coffebar.Mina sallader måste vara matiga och mkt av det proteinrika livsmedlet.Jag avskyr sallader som inntehåller tråkig isberg,gurka och tomat.


Min favvosallad på Sweet:)

Bulgur

Ruccola

Gurka,Tomat

Kallröktlax

Räkor

Avocado

God Pesto dipp till brödet.


Men MIa!TACK för lunchen!

Av Emma - 5 augusti 2008 09:40

Ja, idag blir det lyktan med lunch och sällskap.Det tycker vi om.

 Innan dess är armarnas tur att få köras i gymmet, dom bara längtar:)


Annars så flyter funderandet på vidare.Vad händer till hösten, eller hösten är ju redan här.

Mina tankar igår ang instruktörandet gnager mer och mer.Det är en stor bit av mig och jag har lagt ner mkt av mig själv på just det.Pengar,enegri och tid på utbildningar, konvent ja allt.

Varför? Jo, för att det är så jäkla kul OCH det är någonting jag vill jobba med.

Så nuså här börjar det komma upp en tanke... Jag lämnade det största träningsföretaget som är bäst på det här med gruppträning.VAR det så klokt?


Som sagt, för att vara en bra instruktör måste du hela tiden jobba på det. Utbildningar, inspiration, det räcker inte med attgå en grundutbildning och leva på den i 15 år.

Vart finns utbildningarna här?

Hjälp, börjar få lite oroskänslor...Vilken tur då att det blir lite inspiration den 5 oktober då Nils från Nike teamet kommer till Luleå och besöker oss på Inpuls:)


Safe konventet den 27 september. Jag VILL! 

Ovido - Quiz & Flashcards