Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Emma - 26 augusti 2008 20:49

Jag är jätteglad idag. Vet inte varför men jag känner bara en bubblande glädje inom mig.

Köpte precis den nya fitness tidningen som jag skall lägga mig i soffan och läsa i. Den var jag värd. Besökte inpuls idag också, jag hade riktigt svårt att hålla mig ifrån nikeshopen.Dom där gröna army nikesisarna.AJ, undra om dom blir mina på torsdag?

Idag kunde jag slita mig från dem.


Jajaja.Skolan, hm.Undra om jag blir mer klok på vad som gäller på torsdag.Då skall jag nämligen ta mig en titt där, ordna med busskort och dyligt.

Kan behövas.


Imorgon skall jag och Viktoria äta lunch.Fiskspett serveras på hotellvalhall, det kan man inte missa.

Av Emma - 26 augusti 2008 09:20

Som nu, jag har massa tankar i huvudet som bara snurrar runt där.Massa saker som är oklart.Jag tar bara inte tag i det.


Idag är jag ledig förutom pass som jag skall köra.Så om man ser det så har jag ju massa tid idag att ta tag i dessa saker jag behöver göra. Någotnting som ligger å gnager där i bakhuvudet.

Får ta tag i det idag då.


Å så gott med frukosten i magen! Jag var i Morjärv igår och plockade vinbär i våra buskar som jag får ha i filen på morgonen.


Igår så fick jag ÄNTLIGEN ett par nya baggy jeans.Alltid dom små storlekarna som är borta först:( Men nu var hon så snäll på Chili att hon la undan ett par när dom kommit.

Men jag upptäcker ju nu att dom kan vara liiiite i de största laget.. Men, nu är det ju höst och vinter... vilket innebär att det är dags att lägga på sig lite vinterfett för att klara kylan;)




Ovido - Quiz & Flashcards