Alla inlägg under augusti 2008

Av Emma - 9 augusti 2008 16:29

Ja gudarns vilken trevlig stad.Dett askall jag göra igen, bo på havbadet, shoppa i piteå och äta showbuffe på kvällarna.

OJ så fint.


Ja, nu är jag slut och skall ta mig en paus på rummet.FICK behövlig massage i dag också!

Av Emma - 7 augusti 2008 22:21

Kaffe-Zoegas

Nektariner

Lax

Avocado

Mormors klådda

ProttePudding(min spec)

Risentas muslimix

Gurka

Rädisor

Wasabi

Sushi

Torkade Aprikoser


Men just ja!

PER vem köper torkade aprikoser till dig nu min vän?





Av Emma - 7 augusti 2008 18:37

För att instruera? Jag borde vara det ialla fall, men inte kroppen riktigt.Jag har små känningar igen i min ländrygg och det gillar jag inte.

Då är inte Body Pump det bästa.BUT, What to do?

Bara bita ihop och köra.Får se fram emot en hel helg med avkoppling i fina Piteå.


Ah.Klockan går, men nog hinner jag lägga mig en stund å läsa sista sidorna i min Stieg Larsson bok.Jo, visst.

Lite vila på maten som idag blev bönsallad innehållande kidneybönor,tomat,rödlök å avocado. Kalkon,keso och härligt bröd till detta. Även en Nektarin.MUMS



Av Emma - 7 augusti 2008 09:18

Just det. Imorse när klockan ringde var jag mitt i en dröm där jag var på Fikabuffè i Pietå.

Jag skulle just sätta en slags daimkaka i munnen, å gott var det. Hade bara chokladbakverk på tallriken.

Fika och Piteå?Hm, undra vad detta kan betyda:S


Nu är det jobbet som kallar.Sent i natt tidigt idag. Behövde egentligen sova liiiite till.


Adiiiiios:D

Av Emma - 6 augusti 2008 14:53

Känns som att jag inte gör något vettigt överhuvudataget. Inte ett skit.

Jag har vart i gymmet å kört rygg i alla fall.Konstigt men känns redan i latsen...HOPPAS jag får träningverk som heter duga imorgon efterdom ryggen är den muskelgruppen jag sällan får det i.Däremot bröst och triceps.AJAJ.Alltid


Ja, stackars gästerna som skall stå ut med mig ikväll, har käkat maaassa vitlök. I min kesoröra, i min salladsblandning, ja över allt tidd dagens sena lunch tidiga middag.

Lax på menyn, med bönsallad (kokade bönor så nu har jag på lager). Mormors klådda fanns självklart med samt lite annat på tallriken. Oj så gott!


Nu.Skall jag piffa till mig och snart gå till jobbets jobb.

Idag är en sån dag jag känner att jag är lite uttråkad av mig själv... jag vill att NÅT skall hända.Nåt oväntat vad som helst.Som att en blixt skall slå ner eller att jag blir erbjuden värsta billiga läggan eller att ´min drömkarl hittar upp mig och säger japp...Nu skall vi gifta oss.

Nåt sånt.

Kanske är för mycket begärt, men låt det bli en bra kväll i alla fall.


Ciao

Av Emma - 6 augusti 2008 12:07

min mormors klådda är så gott.

Jag tror jag äter ihjäl mig på den, bra uppladdning inför ryggpasset;)

Av Emma - 5 augusti 2008 22:25

Idag har jag vart i Morjärv och där fick jag minsann till det. Jag skapade två nya pass till Spinnignen.Ett 55 minuters som jag skall ha premiär på på måndag i Luleå samt ett 30 minuters som blir på Torsdag.

Jag är enoormt nöjd, fastän vissa övergångar mellan låtarna blev sisådär.

Så Morjärv, det är där jag behöver vara för att få inspiration till nytt.


Ohhh. Jag dricker grönt te nu, hittade det på Coop med texten på "innehåller rikligt med flavonoider och L-teanin som ökar välmåendet,lindrar stress,stillar upp och förbättrar koncentrationsförmågan".

Nämen, det låter ju kanon.


Förövrig så har jag ajaj i benen efter gårdagens benpass.Sjukt.Hur skall det kännas imorgon?Vågar knappt tänka på det.

Jag älskar nektariner.Så var det sagt också.

God natt.

Av Emma - 5 augusti 2008 14:32

Lyktan.Jag skulle ju äta den första salladen där i mitt liv som jag hört så gott om!Det fick jag inte, dom hade slut SALLAD.WHAAAT?

Nåja, fick mig en sallad på myggan då. Ok, men inte helt. JAg fick beställa extra räkor på min... Jag tycker ändå det var i minsta laget.

Gud, jag vill äta sallad på 1806 eller sweet coffebar.Mina sallader måste vara matiga och mkt av det proteinrika livsmedlet.Jag avskyr sallader som inntehåller tråkig isberg,gurka och tomat.


Min favvosallad på Sweet:)

Bulgur

Ruccola

Gurka,Tomat

Kallröktlax

Räkor

Avocado

God Pesto dipp till brödet.


Men MIa!TACK för lunchen!

Ovido - Quiz & Flashcards