Alla inlägg under augusti 2008

Av Emma - 14 augusti 2008 14:15

talalala:) JA, vad fient.NU är jag mer än less på min gamla pulsklocka.Därför fick det bli inköp idag. Så, nöjd och glad är jag nu.

Skall till Luleå å Spinna och Cora samt lite annat där i den trevliga staden, som förövrigt kommer få mer och mer besök av mig.

Premiär fär min nya pulsklocka på passen alltså.



Av Emma - 14 augusti 2008 09:04

det ringde en försäljare till mig igår.

Han ville erbjuda mig piller som innehåller blåbär,vinbär och andra bär.Dessa var alltså fullproppade med allt det nyttiga som bär innehåller.

VA?Jag som är världens största bärätare!Äter bär på ackord.Det sa jag också åt honom att varför skall jag sätta i mig piller då man kan äta riktiga bär å på det viset få samma i sig än några skitpiller.

Näfy.


Omega tre också, det är ju riktigt iropet nu också och ha vart det ett tag.Det är ju TOKbra!Men, varför ta det i tablettform när det finns ex vanlig lax som är så jädrans gott?

Nä, fram för de riktiga livsmedlen.


Igår blev det inget bärplockande för mig tack vare vädret.Det blev istället brödbak som idag har förgyllt min frukost.MUUMS

I detta brödet fanns det jag hade hemma.Päron och ingefära bland annat.


Fick mig en ny krydda i kryddhyllan också cacao chili

Den kan änvändas i många sammanhang.

Av Emma - 13 augusti 2008 18:46

tillika mysigt, inte behöva känna dåligt samvete för att man inte vistas ute eller så.Nu är det helt okej att ligga i soffan å se film.För det är just det jag skall göra ikväll. Se pingpong kingen.JA.Det vill jag.


Innan dess gäller bara att få rätt på filmen, samt lite annat.


Skönt att som ha en fri kväll, inte ofta det inträffar skall jag berätta.

Av Emma - 13 augusti 2008 08:54

Vad som händer ikväll?

Frukost nummer två är intagen. Har haft ett Spinnigpass nu på morgonen så då var jag tvungen att äta frukost innan, och sedan efteråt.

Laddad för jobb om en timme.


Onsdag så dagarna går ju fortare änman kan ana, så om en vecka börjar jag skola.

Vet bara inte hur jag skall lägga upp allt med jobb,skola och pass hit och dit.


Ikväll är det den stora bärplockarkvällen för mig.Jag åker till Morjärv, tänka sig det ska bli vinbär,blåbär och kanske jordgubbar.Så bra att frysa in, som det är i dagsläget går jag ju alltid å köper men så bra att kunna spara in på det.Ni vet många bäckar små.


Känns skönt att träningen är gjort för idag, bara slappa ikväll.Vilodag från styrkan idag.

Av Emma - 12 augusti 2008 09:23

 I morse fick jag avnjuta mitt morgonfil med härligt plockade blåbär bakom huset vårat. Fick med mig av min Pappa!

Så på onsdag är det jag som tar mig en tripp ut i skogen och plockar med mig dessa härliga bär.


Idag på mitt schema står Jobb, ändå fram till 17.

Igår fick jag veta lite mer om hur jag kommer att köra pass i Luleå, Tisdag&Torsdag hela hösten.Det känns kanon!

Bra tid i kombination med skolan också.

Bra att veta att det är just de passen som jag kommer att ha.


På torsdag.DÅ är det dags.Dejting dags.


Av Emma - 11 augusti 2008 14:04

Maten på B4 idag. Varmrökta laxsalladen kan jag varmt rekomendera!


Kaffet idag vette sjutton om det hjälpte? Efter helgens vila borde jag ju vara PIGG som en lärka:)

Av Emma - 11 augusti 2008 09:29

Idag blir det denna stad.En sväng eller två.


Urch, efter en orolig natt börjar jag känna mig trött nu.AH

Lite kaffe till så blir det nog bra.


Så sant som det är sagt,Nu ser jag fram emot lunchen med U.

Av Emma - 11 augusti 2008 00:06

Jaag känner mig smått stressad inför något som jag int vet alls vad. Det stör mig, ja menar... Vad är jag stressad över? Don`t know.


Jag har vilat upp mig i helgen, och ätit.Å badat å druckit drinkar. Sånna sliskigt goda drinkar.För goda var dom.

Sedan hade dom en APgod buffè också samt lite annat gott.Som chokladmoussen.MUUMMA


Jag får inte sova än, tralalala.Kanske skall gå upp i rummet ändå å bara skutta omkring där på nåt vis.Jag vet inte.


Imorgon då. Jag har endel att göra.

Aktivera mig i gymmet, aktivera mig iLuleå,lunch med Ulrika,kalas i Töre.Lite sånt.


I alla fall har jag tillbaka min piercing i naveln igen.Mäkta stolt:S


Ovido - Quiz & Flashcards