Alla inlägg under maj 2008

Av Emma - 11 maj 2008 16:14

Jag har haft lite matpaus här från valhalla.

Gott vad det, och jag tog mig en sväng till ICA fokus för att inhandla mig nåt att förtära.

ÅH.

Där hittade jag jättestora, saftiga gröna äpplen.

Så fruktansvärt gott.Måste nog ta mej en sväng till dit för att köpa mig flera, för några sådana har vi inte i gamlestan.

Så min lunch var till belåtenhet.

Tonfisk,Gott bröd,keso,avocado,äpple,paprika.

Å lite hallon som desert.

 Enkelt som bara den.


Mina planer jag hade inför kvällen gick i kras.

Ingen god matbit ute.

Skit också, får väl laga den åt mig själv då.

Så får det bli, kan vara skönt att ha söndagkvällen hemma också... bara lugnt och skönt å planera den nya veckan.

För den kommer nu, med storm.



Av Emma - 11 maj 2008 12:07

Jadåjadå.Det strålar och det stråla på. Ja utanför, solen, den fina solen. Hett hett hett.


Igår var en sån dag då jag fick lite av varje av goda ting som jag gillar medmitt liv.

Löpning

Umgänge å skvaller

Shopping(ja, en klänning i rött å en fiiint linne som jag älskar, allt detta fär 28:-).

God mat, tillagat av mig själv.

Bokläsning

Jobb, ja ni läste rätt jag tycker om tt jobba, speciellt när man har sånna fina kollegor.


Idag är det ungefär samma visa.

Träning på morgonkvisten

Idag blir det ingen shopping men jag får ialla fall njuta av att ha på mig mitt fina inköp från gårdagen.

Jobb, men inte på mitt kära holmen, idag befinner jag mig på ett annat ställe. Så jag har inte någon fin kollega här inte.

Ikväll hoppas jag på ett umgänge och skvaller över en matbit.


Vem vet??


Idag glädjer jag mig åt att jag har sånna fina vänner som bryr sig, och tycker om mig troots att vi inte träffas allt för mycket.

Åååå.Låt mig säga, JAG kommer sakna er alla.

Av Emma - 10 maj 2008 14:33

Alla dom här människorna som är inne å läser. Jag skulle tycka det var TOK roligt om ni kommenterade mer mer å mer.


En sak till, idag upptäckte jag min nya favorit affär.Indiska Så bra så bra.

Jippi Jippi!

Av Emma - 10 maj 2008 10:07

Det är kul att klockan bara är tio, och redan har 70 personer besökt min blogg.

Jo,då blir jag glad.

För endel är det en fis i rymden men jag tycker det är mkt för mig.


Nu skall jag vistas i solen de knappa två timmarna innan jag hoppas i SatsKlädseln.


God dag!


Av Emma - 10 maj 2008 09:31

Detta mina vänner är mitt favvokaffe.Så, det förgyller min mun just nu!Gott!

Av Emma - 10 maj 2008 09:12

Idag visas lilla Englas begravning på TV. Jag vet inte om jag vågar se med risk för att störtgråta på jobbet.

Det är bara så läskigt alltihop.


Dagen min idag har börjat mer än perfekt, (ja förutom den fula spindeln som visade sig).

Hade nästan velat äta min frukost ut i solen, men inte idag. En annan dag.


Ikväll vill jag gå på bio, hörde om 27 dresses.Skall tydligen vara en film exakt i min smak. Sån jag blir så kääär i.



Av Emma - 9 maj 2008 21:48

Den här fredagen har bestått av rätt mycket Lugn.

Lugnt och skönt för min del.

Skön morgon

Prommenad utmed kajen

Lunch med världens bästa D

Prommenad i fina haga

Vila i sängen

Body Pump

Häng på Holmen

Nu häng hemma i soffan


Läskande dryck med is, så ser jag fram emot en helg med strålande solsken.


Ojojojoj.


Jag  känner mig rätt fridfull, men samtidigt helt ensam.

Av Emma - 9 maj 2008 09:23

Började samla ihp lite i min lägenhet nu på morgonen.Sho, plötsligt inser jag att jag har samlat på mig endel genom åren:(


Trodde jag var sån som inte hade så mycket, men ack vad fel jag hade.

Jag behöver kartonger att lägga allt i!Någon?


Kartonger och säckar.


Ovido - Quiz & Flashcards