Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Emma - 6 maj 2008 22:10

Efter att ha vart vaken nu sedan klockan 05 känner jag att ögonlocken börjar bli tunga.

Har inte ro ändå att gå å lägga mig.


Känner att jag vill vara uppe lite till.

Mina tankar, dom är inte här.

Dom är någonannanstans. Bortaborta.


Nästan så jag känner att lite känsla finns.

Av Emma - 6 maj 2008 14:22

Jag fick höra ommvägar nu att jag skall jobba i sommar.


Det är ju kul att rykterna går innan jag ens vet om det själv att jag skall jobba på just det stället. Jag menar, jag har inte sett tiderna, om dom passar mig och hur det skall gå att pussla med mina andra projekt.




Av Emma - 6 maj 2008 14:15

Undra när jag skall ta min träning idag.( Har man inte nåt annat att klura på får jag väl klura på en sån obetydlig sak).


Har att välja mellan att göra det nu sedan när jag slutar kl 15.15 eller också åker jag hem, hinner ta det lite lugnt och fylla på med ordentlig middag innan. HMMM.

Jag tror de tlutar åt det sistnämnda alternativet. Skönt att äta en "vanlig" middag hemma faktiskt. Vilket inte är ofta.


Så får det bli, siktar in mig på att träna kl 18.Idag är den mina ben som skall få sig en omgång. Ben, med mest fokus då på rumpan såklart.



Av Emma - 6 maj 2008 09:09

Ja det var det. Nära att jag inte lyckades vakna av klockan imorse.

Herregud, jag säger då det.

När jag inte jobbar, då vaknar jag av mig själv bara hoppas upp.

När jag skall jobba, nä då är det genest mycket jobbigare.

Ärchdå.


Nu när jag väl är uppe å igång så mår jag kanon. Jag jobbar jag jobbar:) Förstår själv hur lyckligt lottad jag är att jag alltid tyckt om mitt jobb.Alltid


Hoppas ja kan fortsätta med det även uppe i norra norrland. Ja, jag har ju provat på det förr, och Ja.Jag trivdes, som bara den.



Nu snart.Mellanmålsdags Inte att missa.

Ovido - Quiz & Flashcards