Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Emma - 13 maj 2008 22:55

jag är hemma, jag är ensam i mitt hem.Mitt hem som snart inte är mitt mer.

Snart blir mitt hem Morjärv.Hör på den!

9 år har jag bott hemifrån.Nu är det dags igen.


Idag har jag mått bra eftersom jag har fått endel glädjande besked.

Men däremot funderar jag på vilka ena det finns.

Det stämmer verkligen att i de finaste vattnet simmar de fulaste fiskarna.

För dom härfula fiskarna av det manliga könet svämmar snart över.

Eller?

Av Emma - 13 maj 2008 20:10

Katastrofalt nog har jag inte bloggat idag.

Hur kommer detta sig?

Ja jag vet inte riktigt, nåt äre då.


Kanske har jag haft något att göra hela dagen.

Min dag idag har vart träning i form av benträning på gymmet. Yoga på lunchen.

Det här med yoga är riktigt gott.Oj, vad det är skönt.

Nästan så jag vill instruera i det.


 Kankse ett framtid projekt.Absolut

Imorgon skall jag träffa en god vän till mig, det ser jag fram emot.

Ovido - Quiz & Flashcards