Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Emma - 1 maj 2008 10:43

Vad kan då passa bättre än att visats inomhus.

Ja tänka sig, inomhus på jobbet.Jag är sjukligt seg idag.Urcha mig.

Det var så länge sedan det var sånt här väder så jag har nästan glömt bort hur det kan kännas.


Kände efter länge imorse, men känslan var ändå helt okeeej.Japp

PÅ en sisådär 45 min skall jag upp icykelsalen, hålla iett Cykel pass samt ett corepass.

Jojjomennsan.

Ett litet brejk från att stå här i rec. Min favvi skall hålla ett öga här då!


Ja,men min fråga.Kommer min seghet släppa där på cykeln eller vad är det fråga om?


I allafall blir det mat ikväll.På restaurang, Pernilla min vän fyller 22 år!

Gratulerar min sköna!

Av Emma - 1 maj 2008 07:17

En av orsakerna till att jag flyttar hem är nog att jag vill känna att jag tillhör något.

Att vara en del av något.

Jo, min familj.

Det känns för bra för att vara sant.

Nu mest flyter jag bara omkring.

Ovido - Quiz & Flashcards