Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Emma - 22 maj 2008 20:28

Härligt. Veckans träning snart avslutad. Massvis av den varan idag, så nu har jag precis fyllt på kroppen med lite av varje.

Ihopplock av vad som fanns hemma.

Omelett

Makrill

Bönor

Bröd

Gurka

Morötter


Jag är inte kräsen så det var mumsigt.


Nu unnar jag mig en zero (cola) framför tvn. Sanningens ögonblick/lyxfällan.Torsdagar, det är då man kan se på tv.



Av Emma - 22 maj 2008 14:57

Kanske för att jag druckit så lite kaffe idag som har gjort att jag känner mig seg.

Jag har minskat betydligt på kaffet, men nu är det riktigt snålt.

Får ta mig en stoor kopp snarast.


Annars så är jag hemma nu i få timmar för att ladda om inför kvällens cykling.

Kalixresan kommer närmare och närmare, samt jag känner mig mer och mer stressad över situationen i min lägenhet.

Hittar saker överallt som jag måste packa ner.


Annars så känns  det så bra. Det har ordnat sig bra för mig där uppe.Min tanke från början var att ta det lugnt i sommar.

Men nu har jag till och med fått säga bort vissa jobb.

Det finns jobb i norr också ser det ut som!

Av Emma - 22 maj 2008 08:21

Säng, eller inte.

Den här sängen som jag har nu 1 vecka famför mig gör mig galen.

Den är uppblåsbar, den låter å lever så fort man rör sig. Till råga pådetta är det någonstans det sviker ur luft.

Jag kunde ialla fall somna och har sovit så bra så att jag nästan sov för länge.


Dryga 3 timmar innan jag skall upp på instrukötörscykeln. Detta X 2 idag.


Kul,och bra!

Ovido - Quiz & Flashcards