Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Emma - 11 maj 2008 21:38

Jodå, jag har det jag har det.


I veckan som kommer har jag endel trevliga dejter inbokade, med inte mindre än massa goa vänner.

Detta glädjer mig!


Inte att förglömma att jag åker norrut på en snabbvistelse över helgen. Min käre far fyller jämt och då måste jag fira honom med pumpa och ståt.


Ny vecka välkomnar jag.Snart halvlek.

Av Emma - 11 maj 2008 17:26

Nä, jag måste då säga det.Jag är apglad bara för att jag skall börja brevväxla när jag flyttar hem.

Underbara tanke,äntligen skall jag få använda mina finfina pennor.Äntligen skall jag få köpa block och få användning av dem.

Jippiii.


Min nya brevvän,E!

Av Emma - 11 maj 2008 16:14

Jag har haft lite matpaus här från valhalla.

Gott vad det, och jag tog mig en sväng till ICA fokus för att inhandla mig nåt att förtära.

ÅH.

Där hittade jag jättestora, saftiga gröna äpplen.

Så fruktansvärt gott.Måste nog ta mej en sväng till dit för att köpa mig flera, för några sådana har vi inte i gamlestan.

Så min lunch var till belåtenhet.

Tonfisk,Gott bröd,keso,avocado,äpple,paprika.

Å lite hallon som desert.

 Enkelt som bara den.


Mina planer jag hade inför kvällen gick i kras.

Ingen god matbit ute.

Skit också, får väl laga den åt mig själv då.

Så får det bli, kan vara skönt att ha söndagkvällen hemma också... bara lugnt och skönt å planera den nya veckan.

För den kommer nu, med storm.



Av Emma - 11 maj 2008 12:07

Jadåjadå.Det strålar och det stråla på. Ja utanför, solen, den fina solen. Hett hett hett.


Igår var en sån dag då jag fick lite av varje av goda ting som jag gillar medmitt liv.

Löpning

Umgänge å skvaller

Shopping(ja, en klänning i rött å en fiiint linne som jag älskar, allt detta fär 28:-).

God mat, tillagat av mig själv.

Bokläsning

Jobb, ja ni läste rätt jag tycker om tt jobba, speciellt när man har sånna fina kollegor.


Idag är det ungefär samma visa.

Träning på morgonkvisten

Idag blir det ingen shopping men jag får ialla fall njuta av att ha på mig mitt fina inköp från gårdagen.

Jobb, men inte på mitt kära holmen, idag befinner jag mig på ett annat ställe. Så jag har inte någon fin kollega här inte.

Ikväll hoppas jag på ett umgänge och skvaller över en matbit.


Vem vet??


Idag glädjer jag mig åt att jag har sånna fina vänner som bryr sig, och tycker om mig troots att vi inte träffas allt för mycket.

Åååå.Låt mig säga, JAG kommer sakna er alla.

Ovido - Quiz & Flashcards