Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Emma - 12 maj 2008 22:30

Ja, vad säger man.


Jag mår bra, jag har fått en ny kjol idag också! Vad jag har börjat handla ju, hur kommer det här sig?

Jag vet inte, men nöjd är jag.


Med rubriken skriven menar jag mest bara att det glädjer mig att mina nära och kära finns till.


God natt, imorgon skall jag praktisera YOGA.

Av Emma - 12 maj 2008 08:02

Jag som aldrig har skrivit den rubriken tidigare.Nåväl, någon gång skall bli den första.

Vet ni, nu känner jag mig rätt så hemlängtig.Jag vill hem , jag vill vara med och jag vill ha mina nära "nära" mig.

Fy vad jag räknar ner nu. Urch då.


Ibland inser man vilka som verkligen är ens nära.Det är nu det märk vid sådana tillfällen.

Av Emma - 12 maj 2008 08:00

Jodå, ibland vet man helt säkert.

Jag vet helt säkert, hur mycket jag uppskattar mina vänner.


Här är en av dem. Den underbara!

Ovido - Quiz & Flashcards