Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Emma - 5 maj 2008 22:31

Den började bra, sedan blev allt mindre bra, men sen blev allt bra igen.


Nu är jag hemma.Såsom mina kvällritualer alltid ser ut, med den goda kvällsfluffen som blev fluffigare än på länge.Fy, kan knappt bärga mig.


Idag har jag bokat in en städfirma, dom kommer å städar ut mitt ur lägenheten den 29 maj kl 14.

Det är torsdagen, då kommer min lägenhet vara tom då.Till saken hör ju då att jag inte åker norrut förrän.... tidigast fredagkväll.

Skall jag ta in på hotell eller?

Kanske någon vill ihysa mig som inneboende en natt eller två? Ja jag vet inte annars.


Jag har nog inte fattat det här än.Jag tror inte det.


Imorgon bokar jag min flyttfirma också. Dom får hämta mina saker (förhoppningsvis) på torsdagmorgonen där.

Av Emma - 5 maj 2008 15:56

Nu har jag äntligen kommit mig för att skriva några rader.

JAAA.


Måndag, ny vecka, ny energi i kropp och själ?

Idag är en sån dag jag mår bra, har gett en människa en komplimang, och hur det lyfter en själv också.

Solen är fin den.Man blir lite gladare allt.

Jag har klackigskor på mig och det klackar gott när jag går.Idag gillar jag det, troligtvis inte de andra dagarna.

Då åker de vanliga gympadojorna på.

Ovido - Quiz & Flashcards