Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Emma - 4 maj 2008 22:56


Nu med två dagars vila från träning ser jag fram emot en ny träningsvecka.

Eller en ny vecka överhuvudtaget, insåg idag när jag jobbade min sista söndag på SatsHolmen att det verkligen är min sista söndag.

Det börjar närma sig mer och mer.

Jag är mer än redo skall jag säga.


Helgen som kommer är jag ledig, och då hoppas jag på att hitta på något.

Helgen efter det åker jag en sväng till Kalix.

Helgen därefter kommer jag jobba på ett annat ställe, och det är min sista helg i Göteborg.

Planerar att ta mitt pack å dra den 30 maj.Sådär på fredagsaftonen.


Av Emma - 4 maj 2008 14:32

När är det dags att fylla på med träningskläder?

Imorgon kanske?



Nä, det är bara fortsätta.

Shit vad det finns saker:)

Av Emma - 4 maj 2008 09:34

Lättroad som jag är såhär på morgonkvisten står jag och småskrattar åt raggningsrepliker.

Lyssna på denna.


"Ursäkta, har du sett min haka här någonstans?

Tappade den nämligen när du klev in genom rummet".

Ovido - Quiz & Flashcards