Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Emma - 24 maj 2008 17:01

Sista timmen på dagens JOBB. Skönt att ha dag 1 avklard.

Klarade mig bra idag, över förväntan.


Fick precis i mig en sån GOOD bar från maxim. Så gott så gott med apelsin/choklad smak. Jag kan vara riktigt svag för dessa när jag väl sätter igång. Idag är det lördag, och då unnar jag mig sådant.


Lördagar ja, förstår inte varförjag alltid är lika seg på lördagar!Alltid alltid. Det är ju en sån här dag jag vill vara pigg på och redo att hitta på saker.

Kan informera att så är inte läget för mig, och har inte varit det senaste halvåret.

Kanske beror på hela veckans jobb/träning som tar ut sin rätt på helgen. För under veckorna då är jag minsann inte seg.Det är då jag är i fart.


Nu, sista rycket. Skall ju hit imorgon igen.

Av Emma - 24 maj 2008 09:30

Det här känns ju bra.

En natts sömn som jag inte kan kalla sömn.

Skit också, jag mår inte bra idag alltså.

Mörbultad, sliten samt värk i ryggen.


Idag är min vilodag.Ingen träning som helst.

Jag skall befinna mig här i Frölunda ett bra tag till då jag sedan vidare åker hela vägen hem.

Slänger mig i den soffan som inte finns och njuter.


Samma sak imorgon.

Trevlig helg på återseende!


Ovido - Quiz & Flashcards