Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Emma - 26 maj 2008 21:42

Jag är barnsligt förtjust i block,pennor,kalendrar.

Idag blev det ett nyinköp av en kalender. Den är fin röd och tjock pärm från ordning och reda. Precis så som jag vill ha det Ordning och reda.

Jag hade ju en kalender, men kände att nu när allt startar på nytt behöver jag något nytt att skriva i.

Så fram med fin pennorna och anteckna händelserna framöver. Kommer börja jobba i min nygamla hemort 9 juni. Kul med nya tider, nya sysslor och framförallt miljöombyte trots att jag vart i denna miljö förr.


Strosade runt på NK. Såg dom där underkläderna jag ville ha.


Främst dom i svart.Oj så fina. kanske blir det ett inköp!


Nåja, åt en kanongod räksallad efter cyklingen idag med Karin. Hon e GOO!

Det visade sig att hon som jag är lika  förtjust i pennor och block:)

Vi kankse också skall bli brevkompisar! Skall ta upp detta gamla intresset medatt skiva. Sommar,sol,brevskrivning på gräsmattan!



Av Emma - 26 maj 2008 14:18

Pass nr 1=Avklarat.

Pass nr 2 står på tur.

Tur att jag har mycke energi idag, och laddat precis med god lunch.

Matvete,bönor,tomat.

Grillad fisk.

Avocado

Tzatziki


Ja å mina blandningar. Jag älskar mitt kokighop.


Ikväll skall jag få reda på mitt arbetsschema.

Servering och kanske lite kök.Hur trevligt!


Nudå, kaffe, lite strukturering av flytt.

Av Emma - 26 maj 2008 08:05

Underbar!


Ja, nu är det inte länge.Jag går på sparlåga å väntar.

Jag skall bege mig iväg nu, för att se efter vad dagen har att bjuda på..


Jag är mätt.Frukosten satt bra.Mummms


Måndagen ser ut att bli bra med Cykling, leidghet, dejt med min vän K.


Ovido - Quiz & Flashcards