Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Emma - 3 maj 2008 21:13

Holmen (mitt jobb) är som ett litet Kalix. Jag tror det är därför jag trivs så bra där. Jag, eller vi i personlaen vet alla som tränar där. Kommer det någon man inte sett förr blir det samma reaktion som det blir på oss i Kalix. "Vem är det där typ".

Haha, riktigt kul faktiskt.


Har kikat igenom sommaren jag har framför mig.En känsla av glädje skänker sig över mig då jag inser att jag kommer kunna delta på allt denna sommar.

Kalixdagen,midsommar,flakasand rock och blues, födelsedagar,teater på vassholmen,maknadspubar och annat smått å gott.Men FY fan vad TREVLIGT.

Av Emma - 3 maj 2008 16:38

Efter en hel dag av raslöshet kommer jag troligvtvis fortsätta kvällen i samma anda.

Vad skall jag hitta på??



Bara för rastlösheten har smugit sig på idag, kommer jag vara fast i den.

Annars tycker jag det bara är skönt när jag inte har nåt för mig så.

Skall försöka ta mig härifrån kl 17.15 så kommer jag hinna gå i lite butiker innan jag dra hemåt.




Av Emma - 3 maj 2008 09:00

Ja vad skall man säga mer än GodMorgon.

Jag var upp tidigt imorse.Hade drömmar i natt som jag kom ihåg kors i taket.

Jag glömmer ju dom alltid annars.

Jag har bakat i natt, oj vad jag bakade. MEN, jag glömde hälften av ingedienserna som skulle va i så det blev lixom BLÄ.

Intressant-NEJ.


Jag känner mig totalt utanför och borta ibland.

fastän jag vet att jag har mig själv att skylla.

Är man inte med från början, så kommer man nog inte med någonsin.

Sen är ju frågan, hur kommer det sig att endel vänner pratar man inte med på ett halvår, men ändå vet man vart dom är.

Riktigt är det.

Ovido - Quiz & Flashcards