Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Emma - 29 maj 2008 21:49

Det gick det gick det gick.

Mitt gamla lägenhet är tom. Mitt liv tar imorgon en ny vändning.

Det känns bra ända in i hjärtat.


Sånu ni, Luleå kallax imorgon kl 12.25 Så?Vad händer fredagkvllar i min nya hemort?



Av Emma - 29 maj 2008 14:59

Varför varför måste dom göra mig så nervös.

Det ordnade upp sig trots allt. Det första och viktigaste=avklarat.

Nu väntar jag på en städgumma som skall flyttstäda min lägenhet.

 Undrar vart hon är, kanske har blåst mig?

Jag är också en hjälpande människa och skall skänka några möbler till stadsmissionen.

Bra!


Snart är detta bara förbi, ja.

Just nu vet jag inte vart jag skall ta vägen under denna tiden, nu när hon städar menar jag.

Kanske stan?Jo, det får det bli. Funderade ett tag på lite annat, men FAN emma, TA TAG I DIG SJÄLV NU.


ADIOS

Av Emma - 29 maj 2008 08:12

Härliga mornar.Jag ser fram emot denhär helgen kan jag säga.

Bokade tidigare biljetter precis, redan 9:30.

Det som passade mig bäst kändes det som.


Nu skall jag ta ett sista ryck i denna stad.

Torsdag för mig

Frukost

Holmen

Cykel

Lunch

Flyttflyttflytt

Cykel

Mat

Sov


Sedan så.

OJ.Det går så fort.

Ovido - Quiz & Flashcards