Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Emma - 8 maj 2008 21:30

Då var jag hemma igen. Goda förhoppningar på att det löser sig till det bästa.


Jag är trött å sliten idag så får jag själv bestämma kommer jag vara i säng tidigt. Imorgon vankas det lunch och fint sällskap.

Det ser jag fram emot, sedan kommer jag använda min tid till annat.


Nu skall jag slänga mig bakåt i soffan, å där skall jag ligga en liten stund.Koppla av, koppla bort å tänka.



Av Emma - 8 maj 2008 07:41

Nu är det den hära frukosten intagen för idag.Alltid lika gott.

ALltid lika soligt väder, alltid lika skönt med morgon.


Tidiga mornar är min melodi har jag märkt. Mmm, så underbart.

Kommer att åka till jobbet liite tidigare idag föratt hinna med ett styrkepass innan mina Cykel/Core på Lunchen.


Skall sedan ikväll iväg och jobba på ett annat center. Skall gästa som Träningsvägledare där. Dådådå.


Hörrni, nu är det inte länge kvar. Börjar bli lite smått orolig för hur det kommer lösa sig med allt.


Ovido - Quiz & Flashcards