Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Emma - 7 maj 2008 14:52

Jag älskar saffran. I allt.Verkligen ALLT.


Idag provade jag på Dahlblads Swebar med saffran. Den var bra, egentligen är jag inte jätteförtjust i just Swebarsen... Finns så mkt godare faktiskt. Men i och med att den innehöll saffran så funkade den också.

Har en sån dag som jag är bara hungrig heeela tiden.MATMATMAT


Nu, innan jag kommer till jobbet skall jag vistas lite i solen.

Av Emma - 7 maj 2008 08:02

Eller jag har vart uppe sedan 6:30.Men nu är jag på G på riktigt.


Jag skall till gymmet, jihooo.

Skall köra lunchcykling och sedan jobbar jag ikväll, fast bara några få timmar.


Jag är verkligen inte rädd av mig på någotvis så, när man tänker på allt som kan hända runt omkring en.

En sak däremot jag tycker är lite läskigt det är nu.Nu när jag skall sälja mina grejjer.

Han som skall hämta min soffa, det kan ju vara vad som helst för någon typ som skall in i mitt hem.

Fyyy. Han kan ju vara en mördare eller vad som helst.


Urchdå

Ovido - Quiz & Flashcards