Alla inlägg under maj 2008

Av Emma - 20 maj 2008 14:00

efter det här knådandet(massagen) som förövrigt satt finfint så är jag riktigt trött, och frusen.

Har legat och vilat nu i en halvtimme& det behövdes kan jag säga.

Natten har satt sina spår också.


Nu skall vi inte vara sådana, nix.Nu är det jobbdags.

Då skall vi vara pigga och glada på G.


Nu beger jag mig. Jomenvisst.



Av Emma - 20 maj 2008 05:35

Har vridit och vänt på mig hela natten. Urch då, inte sovit bra alls. Kanske var för att jag sov så många timmar föregående natt, vem vet.


Idag skall jag få massage. Fy sjutton, jag behöver detta. Men innan dess skall jag till Sats valhalla för att instruera ett Body Pump pass såhär på mogonkvisten.


Kan ju erkänna att Pump på morgonen inte riktigt är min grejj. Det är skit kul, men jag behöver lite mer energi för att orka.

Nåväl, brukar gå bra när man väl är igång.


Jodå. Nu så skall jag åka iväg, snart i alla fall.

Av Emma - 19 maj 2008 20:32

Nu är jag här igen, men bara för en vecka (lite mer).


Jajjemännsan. Det känns bra, känns som att jag börjar om allt från början igen. Spänande, och kul på alla sätt å vis.

Jag har en känsla av att jag inte vill vara fast vid något nu, så jag kommer bo hemma, jobba på timmar och mest "göra det jag känner för".

Jag behöver det här.


Ikväll har jag instruerat. Oj vad jag har gjort det.Ofantligt kul, så därför är jag extra glad att ajg kommer fortsätta med det.



Av Emma - 18 maj 2008 08:19

Ja, jag förstod det. Igår hade min pappa 50 års fest.

Var verkligen trevligt med alla bybor man inte sett på typ 10 år. Dom höll igång kan man säga.

Jag gammal som jag är (yngst) villeju herregud sova tillslut. Men där fick jag sitta och höra på dom.Jag är chockad.

Blir jag också sådär nostalisk?I fyllan? Ja, åsådär berättar massa saker jag aldrig trott man skulle få ur sig?


Nåväl.Nu är jag här. Jag har det så fint.Imorgon är det Göteborgsfärd igen, DOCK för 1 ½ vecka ungefär.


Jepp.

Av Emma - 16 maj 2008 13:05

Nu är ajg här och min vistelse startade med en god och bra lunch på bellerix.

Jag ringde herr Å för att äta öunch med honom, men det var samma visa där, så jag tog mamma med mig istället.


Kallare ute än väntat, men jag har ju lager här.

Ikväll blir det grillbuffe på valhall och umgänge med Familjen.

Tänka sig på 2 veckor är jag Kalixbo igen.

 NU skall jag gå ner på stan och se efter om dom har något fint.


Hejs.


Av Emma - 15 maj 2008 15:43

Känns som att denna dagen endast vart ett enda stort virrvarr.

Kankse inte bara den här dagen, faktiskt de flesta dagarna den senaste tiden. Imorgon kl 07.00 åker jag flyg destination Luleå.


Alltid lika svårt att få med sig det nödvändigaste. Borde egentligen inte behöva nåt. Men, ändå är min väska proppad. Jag tänker, nämen den nämen den nämen den vill jag ha.


Herregud, ta det lugnt. Josefin min kära är ju hemma så jag har henne som utlånerska av kläder får jag hoppas.



Av Emma - 15 maj 2008 09:54

Jorå, nu var det gjort.

Body Pump passet imorse med tillhörande frukostbjudning. Så gott så gott.


Här emellan morgon och lunch är jag lite på vift och har fått låna en bil av en snäll flicka! Så glad jag blev för detta med ens kändes allt lättare.

Fick hem mina kartonger så jag kan packa ihop mina saker och få allt lite mer strukturerat. Fint!


Dock hände ett litet missöde med inlåsning av nycklar med det ordnade upp sig rätt fort. Statoil tacka gudarna för att dom ville låna ut son telefon.


Kommer att instruera cykel samt sore på lunchen och ikväll ser jag fram emot BIO!

Jag och E skall se på 27 dresses.

Av Emma - 14 maj 2008 14:18

Gud alltså.

Nu är jag på G. Någonting är på G.

Jag har flyt idag.

Frst det där samtalet imorse och nu en kallelse till ett praktiskt och teoretiskt prov.

Kul.En resa till umeå inplanerad.


Å JO.

Min nya lunchklass, var... Skön liksom.

Ovido - Quiz & Flashcards