Alla inlägg under september 2007

Av Emma - 3 september 2007 09:30

Sköna måndag.

Alltid måndagar, som en ny start.Nu också första måndagen i september.

Har sysslat med det jag brukar syssla med på måndagarna.

Jag gillar det.

Måndagar

September

Höst


Lyssnar nu in den nya stascykeln som jag skall köra på min lunchklass. Kul med nytt. Å jag gillar den:)

 Det mesta i allafall!

Jepp.DAx att svepa kaffet å dra in å köra en bröstpass innan.


Ha en FIN måndag.

Av Emma - 2 september 2007 10:28

Ja.Ni läste rätt.

Jag fick sällskap i natt.Hemma i min aldelens egna säng.

Det var den.Han väktaren som höll till i mitt kök häromdagen, nu har han även hållit till i min säng.

Jag kan inte annat än LE.

Stackarn fick utstå att vakna kl 6 av min väckarklocka, då det var dax för mig att gå ut på morgonprommenad.

För att sedan bjuuu denna karl på frukost å kaffe.

Så när jag kom in från prommenaden, var han där. Sittandes i soffan med dagens GP.Å kokat kaffe.

Nä, det var härligt.

Ett snabbt gympass idag innan jobbet hann jag med.Och nu!Står jag här.

Nöjd,fast endel trött.


Idag är det dax för att lyssna lyssna å planera inför min nya cykelmusik.

Shit är allt jag har att säga.


Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards