Alla inlägg den 18 september 2007

Av Emma - 18 september 2007 20:24

Är det så min nästa man skall heta eller?

Jag klarar inte mer.IDOL fantastiskt KUL.

HAHAHAHA


Tisdag.

Jag lägger mycket tid på att röööra på mig. Jag tycker att det är bra tidsfördriv.

Det är också mitt jobb.

Så idag,har jag kört triceps,ländrygg och mage.

JAG GILLAR gymmet på valhalla. Där har jag nu spenderat min kväll.


Idag också. I 45 min har jag suttit... å grillats, å intervjuats.

Från min sida kändes det BRA.


På torsdag, får vi nu se.

Jag skall på middag med min vännina.... Om det blir att fira eller ej får vi se.


fin kväll.

tack:)

Av Emma - 18 september 2007 08:08

Jag har inte jättemånga som läser min blogg.Men igår var det nästan rekord.NÄSTAN

Trots att jag knappt bloggade själv. KAN det månne bero på att det skyltades om mig i en annan blogg?

Ja jag vet inte. Men inte ett enda jäkla litet napp har jag fått. Inte ett!

Jag är besviken.


Vi har i allafall Tisdag här i världen.

jag bjuder på frukost till medlemmarna, måste säga att jag är lite av en expert på frukostar.

Min egen frukost idag var heller inte fy skam.FAST, det var inte min gröt.


Jag var uppe tidigt imorse, jag hann med att spinga imorse. Det var GRYYYMT.

P löpbandet, med min egna musik i lurarna, Det gjorde susen.

dagen idag ÄR en viktigt dag. Det kan hänga på denna dagen, hur man framtid kommer se ut.

Det gäller att ha tungan rätt i mun om man så säger:)

Ovido - Quiz & Flashcards