Alla inlägg den 20 september 2007

Av Emma - 20 september 2007 22:21

Kom just hem från en matkväll på stan med Pernilla.

Mkt gott å trevligt.

På vägen hem bara kom jag på mig själv med att gå och le. Där alldelens för mig själv i mörkret.

Allt kändes bara så BRA.


Så nu firar jag hema med mina doftljus från IKEA och en iskall pepsi max.


Har ikväll haft ett core pass som jag intruerat i.Mitt i det hela kom jag och tänka på när jag själv var på core på SATS någon av dom första gångerna.

Kan inte annat än skratta när jag tänker tillbaka på det.

Har nog inte berättat det för någon för jag tyckte det var jättepinsamt.

Jag FES mitt under core passet. Så alla hörde det!!

Hahhahahaha.

NU har jag fått det ur mig också.

Nu kan jag sova gott i natt efter alla års tänkande på detta.

God natt.

Av Emma - 20 september 2007 16:51

Josefin,min fjortis syster.

Om 7 dar får vi träffas!

Av Emma - 20 september 2007 14:57

JAg kände att jag ville gå tillbaka till mitt förra utseende här på  bloggen.

Grönt. Det känns som mycket mer rätt.

 Fin färg det där med grönt.

Grönt överhuvudtaget gillar jag. Vad det än är, grön mat, gröna växter, gröna kläder.

Jag GILLAR grönt helt enkelt.

Så vad tykcer ni? Grönt?Passar det in här på bloggen?



Ser fram emot min kväll.

Jag och pernilla, har bestämt dejt. Kl 20.00 på taras.En turkisk mysig restaurang på södra vägen.

Där har dom god mat, och samtidigt billigt och mysigt.

Där skall vi hänga, skvallra, äta gott.


Jag och Pernilla:)

Av Emma - 20 september 2007 14:06

När vädret ute är som det just nu är får jag raseri utbrott. Om jag är ute i det vill säga, och det var jag nyss.

Var tvungen att ta mig från holmen, hem till mitt hem.

Eftersom jag är billös så fick jag gå en bit. Regnet ÖSTE ner.Jag blev kall, blöt,äcklig.


Jag ville bara stanna upp, skrika RAKT ut. HATAR regn.I flera år har jag funderat på att köpa ett regnställ och än idag har jag inget.

Jag behöver heltäckande regnställ, vattentäta skor, regnmössa. Hela köret.

Nu orkar jag inte vara blöt mer.


Om jag ändå bara skulle ha ett paraply kanske det skulle underlätta liiite. Men jag har inget paraply.


Jag får fanken skylla mig själv.


Men titta....!Jag tror regnet har lagt av.



KORS i taket.

Ovido - Quiz & Flashcards