Alla inlägg den 27 september 2007

Av Emma - 27 september 2007 13:40

IDag har jag skämt ut mig igen.

Skickade TRE sms till någon i telebOken som jag knappt känner.

Detta är heller inte första gången det händer.

Fy.


Ja.Till rubriken då. Min vän Pernilla. Jag blev orolig för henne helt plötsligt.

Hon har inte bloggat igår.

Å vad jag har väntat och väntat, inte heller var hon inne  på MSN.

Sjukt hur ens rutiner och vanor är.Hon bloggar i vanliga fall varje dag, hon är också inne på MSN.

Men igår när hon inte var det eller har bloggat,DÅ är det skummt.

Så nu till  min fråga?

Where are you?

Av Emma - 27 september 2007 10:26

Sittandes framför skärmen med oliak bloggar framför mig, läsandes, intressanta, mindre intressanta,roliga,fina,söta...Allt mellan himmel och jord.

Musiken på hööögt.Laddar om inför mina lunchpass. Känns som att min telefon ringer. Jag orkar inte se efter.

Nä.

Nu är jag fast här, med mitt kaffe, och mitt mellanmål innan klassen.


19.05 Kan inte klockan bara bli det. Skall bli skönt att bara åka.

Vila, äta gott med mammsen och pappa:)



Av Emma - 27 september 2007 05:56

Ännu en tidig morgon. Jag är uppe liiite tidigare än jag egentligen behöver. Jag gillar inte att stressa på mornarna så lika bra att gå upp.

Det är mörkt ute nu när man stiger upp, det hela gör det liiiite svårare.Känns som att det är mitt i natten.Verkligen MITT i.

Uh.

Man vänjer sig antar jag.

Har tagit på mig träningskläderna, grönt stuk idag.

Skall åka till SATS valhalla, instruera ett sats core pass. Det startar först 7.30, så innan dess skall jag spiinga på lite.

Dom nya löpbanden på valhalla e grymma!


JAg känner lyckan bubbla i mig.Tänka sig:D



FEEKS LIKE THIS!

Ovido - Quiz & Flashcards