Alla inlägg den 13 september 2007

Av Emma - 13 september 2007 16:29

Jag bli nästan gaaalen.


ALLA har verkligen det.

Så varje gång någon lägger till en som vän kommer ett mail, varje gång någon överhuvudtaget gör något med en där på facebook kommer det mail.

Shit.

Jag fattar mig knappt på det där facebook.


Men tydligen, det är det som är grejjen nu va?



Av Emma - 13 september 2007 13:49

Kalla det vad som helst.

Jag är ialla fall med i det.

Intervju har jag vart på.Så nu återstår det att se.

Tror jag på mig själv?

Jag får ta mig en ordentlig funderare. Om jag klarar det här NU?Är jag redo, för då är det bara gasa.


Solen skiner så underbart idag. HELT underbart.

Det är detta som jag älskar med hösten. Jag vill vara ute i det, med mina nya höstkoftor och mest mysa.

Jag vill ha fler av dom.Fler höstkoftor och höstmys:DSÅ underbart.




Av Emma - 13 september 2007 08:55


 I natt har jag drömt massa konstiga saker.

Jag rukar inte alls komma ihåg mina drömmar. Men inatt, vaknade svettig.

Drömmde om nakenhet och snusk.

Mer säger jag inte.

En annan sak som jag varje natt gör, är att vakna kl 3.Varje natt, fattar inte riktigt vad jag hålller på med.

Men, kan vara rätt skönt att vakna, gå upp.. och veta att man kan lägga sig igen.Nåra timmar till..:)



Det är absolut dessa mornar som jag gillar. När det är iskallt och kyligt i luften, samtidigt som solen skiner.

Så friskt och skönt!

Jag har vart ute å prommenerat för fullt.

Jag njöt av varje sekund, för att inte tala om frukosten som bjöds på efteråt.


Så nu har jag min dag framför mig. Känns riktigt skönt att det är torsdag.

Helgen är nära, och trots att jag jobbar i helgen känns det bra med helg!

 


Ovido - Quiz & Flashcards