Alla inlägg den 5 september 2007

Av Emma - 5 september 2007 09:22

Sitter här å lyssnar igenom det passet jag skall köra idag på min cykel.

Får vänja mig.

Helt enkelt.


I alla fall, så hade jag Johan med mig igår,och inatt och imorse. Han ÄR allt bra.

Det glädjer mig.

Jag älskar att vakna upp brevid någon och somna brevid någon.

Så, jag får hoppas på fler gånger.


Idag är det onsdag.Som jag alltid gör på onsdagar skall jag även idag göra.

Jag är en rutin människa från början till slut.Gillar starkt min vardag.

Så mina onsdagar ser ut som sådant.

Alltid.

Upp med tuppen, ut på prommis innan min goa gröt.

Sedan blir det att köra ett gympass...innan min slutliga cykel kl 12.00

Sedan fort till jobbet.

Så ser dom ut.Onsdagarna i mitt liv.

Träning på morgonen.Å jobb framåt eftermiddagen.

Så vill jag ha det.




Ovido - Quiz & Flashcards