Alla inlägg den 4 september 2007

Av Emma - 4 september 2007 19:55

Sitter jag här å väntar på att säsongens IDOL skall starta.

SÅÅÅ kul skall det bli så jag knappt kan vänta,hållerpå att gå i taket.

Det är verkligen ett prgram jag kommer se i höst.I alla fall till en början.

Sen är det inte så mkt mer.


Jag är ialla fall lycklig för att mit gymbesök idag blev så BRA.Med egen musik i öronen går allt liite lättare.


Underbart.

Tack!

Av Emma - 4 september 2007 15:09

allt. Har inte vaknat än trots att dagen börjar övergå till sen eftermiddag, tidigt kväll.

Är helt snurrig av denna försovning.

Shoo.Måste rycka upp mig.Dricka kaffe...starta upp  och åka till valhalla.

Har nämligen en cykelklass där som går av stapeln 17.30

Innan mina klasser brukar jag alltid alltid köra styrka innan.Så inget undantag denna dag.NIX


Axlar står på scehmat idag.Den muskelgruppen som jag älskar att köra.

Av Emma - 4 september 2007 08:59

Att vakna kvart i sju, av att telefonen ringer.Inte veta vart man ska, varför det ringer eller vad man skall göra.

Det är inte kul.Det hände mig.

Första bästa taxi och ta sig till jobbet fortfortfort. FYY.Möta medlemmar som  väntar i trappen.

Att försova sig är fan inte kul.INTE

Mina härliga mornar var som bortblåst idag.Ingen härlig morgonprommenad, ingen underbar gröt efteråt.Inget av det jag älskar med mornar fick jag göra idag.

Tack å lov är det glömt nu.


Så nu är det tisdag.

Den är välkomnad.Med Johanbesök ikväll och idolkväll gör att jag gillar denna dag.


Jupp.



Ovido - Quiz & Flashcards