Alla inlägg den 22 september 2007

Av Emma - 22 september 2007 17:27

Ibland, får jag bara en känsla av att jag vill ha förnyelse.Av någonting.

Jag vill att något skall förändras. Få någonting nytt...någon förnyelse av nåt slag.

Jag trivs BRA med hur jag lever, men då och då behövs nåt.

Idag känner jag så.

Jag slutar jobbet nu snart. Vet faktiskt inte vad jag skall hitta på ikväll.Endel av mig vill stanna hemma, bara vara, läsa och se tv och film.

Samtidigt hade jag velat ha sällskap?`

fast, jag behöver vila ladda inför morgondagen så kommer bli tuff.Mycket träning och jobb.


Ofta när jag har jobbat en heldag, är det bara skönt att vara hemma.Som ikväll.

Ja.Nu var det bestämt.Hemmakväll.med svensson svensson och min bok som handlar om relationer.


Längtar efter mamma. Det hade jag gääärna gjort ikväll, vart med henne och bara druckit kaffe.


God kväll

Av Emma - 22 september 2007 10:45

Vädret ute är underbart.

Men trots detta skippade jag prommenaden imorse. Jag la ner den eftersom mina ben känner sig inte riktigt som dom ska.

Vaknade mitt inatten och skrek av sendrag i min vad. NU gör denna vaden skit ont.

Dom stackars vaderna kanske är lite överansträngda, så jag bestämde mig för idag bara ängna mig åt vila.

 Åt jättegod frukost och på vägen hit fick jag mig mitt goda kaffe.

Fanatstisk start på helgen.



Ovido - Quiz & Flashcards