Alla inlägg den 10 september 2007

Av Emma - 10 september 2007 20:19

Jag har under diverse efterforskning kommit fram till att ordet ienkom används av oss i norr?Kanske rentav KALIX bara?

Jag vet inte, men INTE nån här har någonsin hört talas om det.


Ett annat ord jag säger som jag ofta får kommentarer om är. SMÅA.

Jag säger så.

Typ.Mina byxor är för småa?Är det fel?


Av Emma - 10 september 2007 09:33

Jag gillar ju hösten mycket. Hösten som den var ex igår. Sol, kylan i luften och det friska.

Hösten som den är idag gillar jag mindre.Regn och rusk.


Nu är det måndag. Så nu är det nytt nytt nytt.

Tog mej ut på en liten morgonrunda imorse, som avslutades sjöblöt.Inte pga regnet som hade uppehåll utan av en BIL som körde rakt i en vattenpöl så allt vatten hamnade på mig.

DET var inte kul.


I enkom? Är det ett ord ni använder?Jag gör det.Ofta

INGEN vet vad det är?

Är det ett ord påkommet av mig själv eller?


Ovido - Quiz & Flashcards