Alla inlägg den 26 september 2007

Av Emma - 26 september 2007 20:18

Staden Göteborg kryllar av fina höstkläder som jag vill sätta på mig.Även skor och andra fina saker.

varför måste jag vara så snål.Jag kan knappt unna mig nåt, kan inte köpa ett klädespklagg utan att börja fundera på hur onödigt detta var, då jag i själva verket bara jobbar, och på jobbet får jag inte använda mina fina nya kläder.

I alla fall. Så... dom där skorna jag hittade...dom får jag unna mig.


Idag har jag tränat typ massa.Sho.Men jag gillar det.jag har styrketränat för fullt och efter det upp på cykeln och cyklat röven av mig.

Bra idag. JAAA:)Det flöt på riktgit bra, så bra att idag skall jag få en COLA ZERO som belöning på vägen hem.


Jippiii.


En sista urladdning imorgon vad gällandes träning, innan jag tar mitt pack och dra norröver.kalix som står på schemat.Bara tanken av detta gör mig TOK lycklig.

Skall vicka imorgon bitti på sats valhalla..sedan mina lunchklasser. Men sen, då är det dax.

Fi fanken.


God kväll

Av Emma - 26 september 2007 08:30

Lättroad som jag är.


Gör såhär:
Förnamn = Mellan namn
Efternamn = Närmaste granne
Hemstad= senaste bussbesöket
Ålder = mammas ålder
Yrke = pappas yrke
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har piercingar ( örhängen räknas)
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxornas färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Idol = den du senast lyssande på


Hej!

Jag heter Margareta Bergström och jag bor i Kista. Jag är 48 år gammal.

Jag jobbar som skogsmaksinförare.

Mina intressen är Historia, gamla filmer och böcker. Samt science fiction.

Jag har 3 barn. Mitt hår är grått och mina ögon är svarta.

Min musiksmak är countrymusik samt dansband. Min idol är Mari Aune på nyhetsmorgon.


Haha:)

Av Emma - 26 september 2007 08:25

Löven börjar bli smått röda,gula,bruna det är kallt och friskt ute.

Hösten som jag gillar den.


När jag vaknade i morse visste jag ingenting.

Jag har sovit som en klubbad säl, hela natten. ALLTID brukar jag vakna åtminstone en gång. Otroligt skön att vakna helt utvildad.


JA.

Jag längtar till morgondagen.Jag åker på en liten minisemester.


Lovely.Vila,sällskap av familjen och lite vin.


Idag står förövrigt träning på schemat. Å jobb såklart.



Ovido - Quiz & Flashcards