Alla inlägg under september 2007

Av Emma - 25 september 2007 21:11

Fick frågan av våran städare igår.

Vad jag skulle vilja ändra på i mitt utseede.

Jag funderade ett tag, och NÄ.Ingenting alls.Jag är helnöjd.

En fantastisk känsla egentligen.

Skulle jag få ändra på nåt i mitt utseende eller överhuvudtaget i mitt liv, så är svaret nej.


I alla fall, det har vart tisdag.Min dag har inte vart mkt vila på.Så nu.Hemkommen efter 16 timmars spingande fram och tillbaka skall jag bara ta en dusch och sedan...SOVA.


Jag har shoppat idag.

En FIN adidas byxa och en FIN nike tröja.

Jag var så glad över byxan, men nu... känns det som att min storlek jag valde var i minsta laget.

Får töja och bända ut den lite:)


God natt.

Av Emma - 24 september 2007 20:24

Skrev just ett blogginlägg som jag snabbt suddade ut.

Shit.

Det blev alldelens för blödigt. Det skulle handla om någon jag vill göra allt jag vill med.

Blev bara för mkt.

Nu måste jag lugna ner mig helt enkelt.

Av Emma - 24 september 2007 19:39

Varför måste alla hålla på allting?

Jag är en otålig person, när jag väntar på något vill jag ha svaret HÄR och NU.

Jag vill inte gå runt och fundera.

Å detta gäller lixom min framtid.


Då fick jag sagt det med.



Av Emma - 24 september 2007 19:07

Jag älskar att göra någon lycklig, av att bar exempelvis säga ett ord.Göra någon glad.

Av bara små små ord.

Jag gillar också att folk kan göra mig glad av att bara säga små små ord.

Alla dessa ord, som har stärkt mig, och gjort mig glad genom åren sparar jag.Någonstans i mitt huvud.

När allt känns svårt och tungt så plockar jag fram dessa bra ord.

Så mår jag genast bättre.


Just nu mår jag bra i mitt sinne, men inte i min mage.

FYYYY.

Jag har inte haft såhär ont sen jag vet inte när.


Kommer jag att dö nu tro?

Av Emma - 24 september 2007 09:44

Idag känner jag mig lite av en Skrot.

Har fula kläder som är gmla och jag egentligen inte trivs med.

FAttar inte varför jag envisas med att ha dem.

Måndag, ialla fall.

Brukar vara BRA dagar för mig.

Så den ser lovande ut.

Träning, cykling, Möte och jobb.

Inte mkt slö tid idag.


v 39 alltså. På torsdag är jag 140 mil härifrån =Min hemstad Kalix.

Ser jag fram emot!


Av Emma - 23 september 2007 14:31

Avundsjuk på flera personer i min närhet just nu.

Inte på det viset att jag missunnar dem,utan för at jag gillar dem och jag talar gääärna om för dessa att jag är avis:)

Känns bra att ha några att se upp till. Det handlar om 2 tjejer just nu.Båda är jobbar med mig.

Sikka ena:)


Den ena är såklart Doris, Jag ser upp till henne såååå för hon e grym som cykelinstruktör, drar fulla klasser och bara är underbar.

Hon är inte den som heller skyter om det.

Hon bara är!


Den andre är Meri. FY fan. Hon är så jääävla grym.

Sånna muskler den tjejjen har.

Åh.Så fort jag får en bra lön skall jag absolut lägga mina pengar på PT-timmar med henne.


Har precis laddad upp med en sallad av bönor,tomat,gurka,lök,avocado till detta ungsstekt LAX och gott bröd.

Skall ta mig ut i gymmet för att försöka bygga lite muskler.



Av Emma - 23 september 2007 13:27

Söndag.Som för mig alltid innebär mycket fysisk aktivitet.


Jag startade med dagen med 40 min jogg/prommenad innan frukosten. Så underbart att sedan bara komma hem och kunna äta den Goda gröten.På det det goda kaffet.

Jag var tidig imorse, så jag gick till jobbet.

Jepp.Om man skall räkna på det hela så tar det inte många minuter längre att gå än att åka kollektivt.Faktiskt


Igår kväll kände jag mig för första gången på länge some n ensamm stackare.I vanlighetens namn spå trivs jag ensammen.Dock inte igår.

Hyrde två filmer och bara satt där och tyckte synd om mig själv. Hade helst velat sitta på nån mysig pub med ett glas vin i hand samt trevligt sällskap.

Men INTE.


Söndagar förövrigt gillar vi.

Av Emma - 22 september 2007 17:27

Ibland, får jag bara en känsla av att jag vill ha förnyelse.Av någonting.

Jag vill att något skall förändras. Få någonting nytt...någon förnyelse av nåt slag.

Jag trivs BRA med hur jag lever, men då och då behövs nåt.

Idag känner jag så.

Jag slutar jobbet nu snart. Vet faktiskt inte vad jag skall hitta på ikväll.Endel av mig vill stanna hemma, bara vara, läsa och se tv och film.

Samtidigt hade jag velat ha sällskap?`

fast, jag behöver vila ladda inför morgondagen så kommer bli tuff.Mycket träning och jobb.


Ofta när jag har jobbat en heldag, är det bara skönt att vara hemma.Som ikväll.

Ja.Nu var det bestämt.Hemmakväll.med svensson svensson och min bok som handlar om relationer.


Längtar efter mamma. Det hade jag gääärna gjort ikväll, vart med henne och bara druckit kaffe.


God kväll

Ovido - Quiz & Flashcards