Alla inlägg under september 2007

Av Emma - 15 september 2007 14:07

för att fara runt på stan.... se, titta,känna.

De underbara höstdagarna är här igen. Sol, kyla... så underbart.


Så MIN plan är.

När jag får rast, så skall jag fara iväg.. till stan.

Är sååå sugen att frossa i mössor, halsdukar,vantar.Ja allt som har med höst och kyla att göra!


idag förövrigt vilar jag från träning.

Lördagar=min vilodag.


SKulle vilja ha det så att vara ledig på lördagar också. LÖrdag är en positivdag.FOlk e goa å glada, glädje och energin bara sprudlar på stan.

Sedan kommer söndagen.Inte lika glatt, inte lika piggt för många.

Men jag JAG gillar söndag.



Av Emma - 15 september 2007 12:03

Idag funderade jag länge på vad dagen mellanmål skulle bli.

Jag är sån, jag måste verkligen äta, typ var tredje timma, ibland varannan, ibland kanske var fjärde.

Men jag måste äta ofta, därför kan jag var riktigt jobbig att ha med i vissa sammanhang... i sånna sammanhang där tex inte mat är tillgänglig så ofta.

Som tur är, så är mat tillgänglig här ofta. Hur ofta jag vill.

Så mellanmål:) Idag blev det tillslut en halv proteinbar i dn sort jag ÄLSKAR, revolution. Tillsammans med äpple, och lite solros frön.

Å sen en kaffetår på det.

Detta lilla, men dock så goda mellanmål kan göra min dag.

Tänka sig.


Nu kommer MIN Bea.

Har inte träffat denna vän på typ hela sommaren. Så nu hade jag tänkt att prata av mig med henne lite.


Ha en fin dag!

Av Emma - 15 september 2007 08:48

Något har gått fel med mig.

Försökte koka kaffe. Kom på mig själv med att stå med en olivburk i handen istället för kaffe.

Vad är detta?

Har jag helt ramlat å slagit mig eller?


Så småningom fick jag mitt älskade kaffe ändå.

Utan OLIVER, bara kaffe.


Av Emma - 14 september 2007 22:06

Faktiskt. Det finns en, som jag har tittat lite smått på nu läänge.

Het som bara den, där han dyker i i KOSTYM, åh.. jag gillar karlar i kostym.

Att han är 30+ gör inte saken sämre, plus att han är grymt trevlig.

Mer och mer har dessa tankar kommit fram, så nu kan jag knappt se på honom utan att rodna lixom.

Hur skall jag få denna karl runt mitt finger?

Skall gogla lite på honom och se om jag kan finna nån eventuell sambo eller likande, annars är det bara tuta å köra.


Jag gillar det.


Av Emma - 14 september 2007 19:46

Jag har märkt en sak, besökstatisktiken här på bloggen är hyfsad under veckorna.MEN så fort helgen kommer dalar besökssiffrorna.

KAN det vara så att ni som läser under veckorna har annat för er under helgerna än att sitta å häcka framför bloggar?

Är det bara jag, som läser dessa bloggar dag ut och dag in och knappt har något annat liv?

Nä, jag vet inte.


Ikväll är jag på jobbet.Börjar känna mig ensammen här nu.Men är ändå NÖJD med min dag.

Blev ett grymt benpass idag innan jag började jobba, så då kan man inte vara annat!


Har fått en GOD chokladbar, som jag skall fortsätta smaska på.


Jippiiiii:)God kväll!

Av Emma - 14 september 2007 10:34

Urch.

Ville bara säga det.Känner mig helt ur banan. SÅ tråkig så trött.


Lägger mig på sofflocket å läser lite iställlet, så ni slipper mig.



Av Emma - 14 september 2007 09:53

Här sitter jag, morgonen snart passerad och övergår till förmiddag. Som en blixt från klar himmel har hösten som jag gillade så igår förändras till en höst som jag gillar mindre.

Lite regn, rusk, blåst, kallt.

Helt enkelt en läskig dag.

Jag sitter här med filten omkring mej, knappt påklädd. Vill inte gå ut i det vädret. Har insett att det snart är dax.


Riktigt skön morgon här inne, lega i soffan och läst tidningen.Det är det jag gillar.


Mest av allt nu längtar jag till den 27 september!Då åker jag HEM.


Av Emma - 13 september 2007 16:29

Jag bli nästan gaaalen.


ALLA har verkligen det.

Så varje gång någon lägger till en som vän kommer ett mail, varje gång någon överhuvudtaget gör något med en där på facebook kommer det mail.

Shit.

Jag fattar mig knappt på det där facebook.


Men tydligen, det är det som är grejjen nu va?



Ovido - Quiz & Flashcards