Alla inlägg under september 2007

Av Emma - 10 september 2007 09:33

Jag gillar ju hösten mycket. Hösten som den var ex igår. Sol, kylan i luften och det friska.

Hösten som den är idag gillar jag mindre.Regn och rusk.


Nu är det måndag. Så nu är det nytt nytt nytt.

Tog mej ut på en liten morgonrunda imorse, som avslutades sjöblöt.Inte pga regnet som hade uppehåll utan av en BIL som körde rakt i en vattenpöl så allt vatten hamnade på mig.

DET var inte kul.


I enkom? Är det ett ord ni använder?Jag gör det.Ofta

INGEN vet vad det är?

Är det ett ord påkommet av mig själv eller?


Av Emma - 9 september 2007 21:28

en söndagkväll surplas det cola zero, det läses i böcker, det skrivs vykort och det ses på bridget jones dagbok.

 Det är ritkigt trevligt här.Doftljusen är tända, mjukbrallan på och filten över mig.

Med andra ord mysigt.

Fick idag med mig ett par jenas från stan.

Jag tror jag gillar dem. Har inte bestämt mig än.


Nu är det snart måndag igen. Ny vecka och tiden springer förbi.


God kväll!

Av Emma - 9 september 2007 13:10

Nä.

Jag tar mitt förnuft till fånga och tar mig ordentlig vila idag.

Jag och min kropp behöver det.

Så nu var det sagt.

Jag skall istället ta mig med mina gråa mjuka brallor. Ta mig vidare mot stan.

DÄR vill jag shoppa.Jag vill det igen.IGEN IGEN.

Så denna helgen är min.

Ja.Fantastiskt

En solig dag på stan med mig själv.

I mina gråa kläder i mys.

Jag gillar det.

Av Emma - 9 september 2007 12:00

Vädret ute är ju heeelt gudomligt. Sån skönt söndag.

Kan bara inte njuta av den fullt ut.Vet inte varför, något kom över mig som tynger mig nu.

Igår var jag hos min vän Pernilla.

Den kvällen spenderades med vin, rolf,fotboll och annat roligt.

Jag gillar sånt.Ta en glas vin å bara ta det lugnt.

Jag gillar det.


Så hur jag skall spendera min dag är frågan. Tanken var att utföra lite fysiskt aktivitet i form av combat.Men nu känns det mest som att den aktiviteten tynger mig!

Får se, vad som händer om några timmar. Kanske med lite häng i soffan här den tanken ändrats.


Ja.Besök av Johan också. Han hamnade på krogen och kom hit seeent.Då sov jag som en stock.

Jag stör mig på mig själv för att jag stör mig!!!FAN.




Av Emma - 8 september 2007 16:17

Japp.

Blev endel handlandes idag. Min garderob behövde sig en påfyllning i form av vanliga kläder. Grått blev dagens tema,stickat och randigt.

HÖst färger.Jag älskar den mörkgrå färgen som finns massvis av i alla affärer.

Har vart i Partile på Allum. Där sällskpades jag av JOhan i egen person.Vi hade det rätt mysigt, han är rätt mysig han.

Nu har han åkt påsitt jobb.

Så jag är nöjd.JAg har vin, jag skall till Pernilla.Vi skall ta oss en vintår tillsammans.

BAra slappa å ta det lugnt.

Inte illa.

Sen får jag nattbesök.

Hade faktiskt nu tänkt att gå och fylla på min kyl lite.Känns som att inte Johan äter detsamma till frukost som jag.

VIll  Bju han på en riktigt GOD frukost imorgon.


I övrig är jag NÖJD med min dag.

Var uppe tidigt och mötte upp Lars på Centralen.. så tog vi oss ut till lindholmen och fick pss det nya PUMP programmet. Jag ÄR helt slut i min kropp...årkade knappt lyfta en enda vikt.Näpp.Nu är det vila som gäller.

Programmet var förövrigt jättebra!Ser fram emot att instruera i Body Pump i höst!


Nu skall jag bege mig!


Av Emma - 8 september 2007 08:20

den sura Emma.

Många i min närvaro tror inte jag kan bli speciellt sur. Men SHIT. Jag märker det mer och mer.

Ni som läste mina inlägg igår vet att jag å Johan skulle ikväll se fotboll,dricka vin å äta gott.

Det blir inget av det.

Nä, då ringer han igår kväll å säger att han måste jobba. Till tio.SEN kommer han.

Då blir jag helt tvär å säger nej,då hittar jag kanske på nåt annat.A fan tror han att jag skall sitta här hemma då å vänta.


Inte för att jag har så mkt annat att hitta på, men kanske får ta fram telefonboken å LETA upp något att hitta på.


Nä,det sura la sig sedan.HAn måste trots allt jobba.... men det värsta jag vet är när man har bestämt något och den andre parten drar sig ur.

Det kan göra mig vansinnig!


Nu snart skall jag bege mig iväg till Lindholmen.

Jag å Lasse skall söka oss dit , för att få det nya Body pump programmet.

Har egentligen inte någon lust att åka.

SATS har en egen kvartal bara för oss instruktörer, och den ägde rum i torsdags... MEN jag å Lars tänkt att vi ville se lite annat .. så vi drog oss iväg lite.


Nix.

Dax att ta på sig lite Kläder.

Ha en FIN dag!



Av Emma - 7 september 2007 20:39

idag är det unnarens dag för mig. Så hemma väntar en iskall COLA ZERO.

Får inte bli för ofta, då uppskattar man det inte lika mycket.

Lagomt med lite då och då.

Skall prommenera en bit hem hade jag tänkt.

I mörkret i kylan(?) bara lyssna till staden.Ingen musik har jag med mig.


nixpix,nog med bloggandet  för idag.

Ha en skön kväll:)

Av Emma - 7 september 2007 20:34

Kom på det nu.

Pratade med pappa, han skall betala min hemresa. Så WHY not?

27 setember om jag får som jag vill, då sitter jag på flyget mot KALIX.

1 Oktober sitter jag på flyget som tar mig hem till Göteborg igen.


Pappa tänkte först komma hit, men hans biljetter kostar närmare 5000 kronor. Jag kan istället åka dit så får dom allihopa träffa mig. Å mina biljetter är inte ens hälften så dyra.

´

Jag får alltid fjärilar i magen då jag kommer på dessa tankar.

Ovido - Quiz & Flashcards