Alla inlägg under september 2007

Av Emma - 13 september 2007 13:49

Kalla det vad som helst.

Jag är ialla fall med i det.

Intervju har jag vart på.Så nu återstår det att se.

Tror jag på mig själv?

Jag får ta mig en ordentlig funderare. Om jag klarar det här NU?Är jag redo, för då är det bara gasa.


Solen skiner så underbart idag. HELT underbart.

Det är detta som jag älskar med hösten. Jag vill vara ute i det, med mina nya höstkoftor och mest mysa.

Jag vill ha fler av dom.Fler höstkoftor och höstmys:DSÅ underbart.




Av Emma - 13 september 2007 08:55


 I natt har jag drömt massa konstiga saker.

Jag rukar inte alls komma ihåg mina drömmar. Men inatt, vaknade svettig.

Drömmde om nakenhet och snusk.

Mer säger jag inte.

En annan sak som jag varje natt gör, är att vakna kl 3.Varje natt, fattar inte riktigt vad jag hålller på med.

Men, kan vara rätt skönt att vakna, gå upp.. och veta att man kan lägga sig igen.Nåra timmar till..:)



Det är absolut dessa mornar som jag gillar. När det är iskallt och kyligt i luften, samtidigt som solen skiner.

Så friskt och skönt!

Jag har vart ute å prommenerat för fullt.

Jag njöt av varje sekund, för att inte tala om frukosten som bjöds på efteråt.


Så nu har jag min dag framför mig. Känns riktigt skönt att det är torsdag.

Helgen är nära, och trots att jag jobbar i helgen känns det bra med helg!

 


Av Emma - 12 september 2007 22:20

Hemma hos mig.

Ikväll. Ja jag har börjat med en kopp te om kvällen:)HIttade ett så gott te, så nu kan jag inte sluta.

Försöker träna in coren till imorgon.Går inte vidare bra...Datorn blir plötsligt så MKT intressantare. Får gå som det går. Känns som att jag inte kan det alls, men jag kan det nog ändå.Äh


Jo. Jag ljublar också. Greys anatomi är tillbaka.Nästa onsdag.

FIII fan vad BRA.


Jag är en ganska snäll dotter för övrigt. Jag har skickat så gulliga kort till samtliga i min familj hemma i Kalix.

Så min pappa ringde nu och var glad.Så en sån liten grej kan göra en glad.Då vill jag bju på det.

Av Emma - 12 september 2007 09:32

Tidigare har jag alltid gillat att jobba mornar, detta har dock ändrats under en tid nu, så här står jag nu och helt plötsligt gilllar mina kvällar på jobbet.

Inte för att jag sover länge på mornarna, jag går ändå upp sex.

Men mornar i hemmet, med lugt och ro. Morgonprommenad,Frukost, kaffe och nyhetsmorgon.

Bloggande själklart.

Så mina veckor ser så att jag jobbar mest kvällar.

BRA tycker jag.


Tankarna imorse har gått upp till Kalix.

Vet inte var det kom ifrån just nu....MEN jag saknar alla och allt där uppe.

Speciellt min bror tänkte jag på, och saknar honom.SÅÅ rolig han är.

 TUR att jag snart åker dit, dock kort tid.Men ändå.

Det är sånna korta tripper jag behöver.Så jag känner att jag inte vill bo där.

För det är just den känslan jag får när jag kommer dit.


Nä.

HA det BRA idag:)


MIn käre BROR


Av Emma - 11 september 2007 19:53

Nä, jag blir förbannad.

Inte fick jag besök ikväll heller.

Imorse ringde karln och vi bestämde det att vi skulle umgås ikväll.HANS idé.

Okej-bestämt.

Kl fyra... då har han ändrat sig.

Så nu är jag här själv igen.

Jag är gärna själv, det är inte det.

MEN jag avskyr när man har bestämt nåt, och den ena parten drar sig ur.

Tredje gången han gör det nu.

NÄ.

Inte bra.Detta bådar inte gott.


Annat då.Fick böter idag på vagnen.DUMT av mig att tjuvåka.Men jag får ta mitt straff... härliga 800 kr.

Betlar in det så är det glömt.

Nu IDOL och kaffe.


Jag är lycklig ockå för min cykling gick KANOn idag.

Bra folk,fina kommentarer som jag kan ta fram då allt känns mörkt!


God kväll:)

Av Emma - 11 september 2007 15:06

Nu sitter här jag.Kommer på mig själv med att typ vräka me maten.Inte att jag äter mycket...men att jag äter fort.

Fattar inte varför!

JAg är inte speciellt stressad.Men ändå ska allt gå så fort hela tiden.


Ikväll skall jag få besök igen.Mysigt att få ha någon att hålla i hand.

Men nu först.

Rygg+axlar

Sedan mitt tisdagscykelpass.

Jepps.

Sedan är jag redo.

För hemmakväll.





Av Emma - 11 september 2007 07:23

det är tisdag.

jag tycker det känns som att denna dagen kommer bli bra.


Funderar på saker jag vill göra snart. Bara någon vill dela mina intressen:)

*Åka på lax-och skaldjurskryss

*Åka på denna kryssbåt, när dom har julbord också

*Åka på en spa helg

*Äta hotellfrukost efter en lång prommenad

*Åka till Kalix

*Åka på en minibil semester och hälsa på folk man känner runt om i Sverige


Nu hade jag fått det sagt.

Jag har just ätit en annorlunda frukost mot för det jag varje dag äter.


Det var sååå GOTT.

Natuerll yoghurt med banan,hallon,kanel,hassel och valnötter,musli.


Det är största anledningen till att jag är nöjd.


Av Emma - 10 september 2007 20:19

Jag har under diverse efterforskning kommit fram till att ordet ienkom används av oss i norr?Kanske rentav KALIX bara?

Jag vet inte, men INTE nån här har någonsin hört talas om det.


Ett annat ord jag säger som jag ofta får kommentarer om är. SMÅA.

Jag säger så.

Typ.Mina byxor är för småa?Är det fel?


Ovido - Quiz & Flashcards