Alla inlägg under juli 2008

Av Emma - 6 juli 2008 00:11

Ville bara skriva några rader först.

Sommaren togs bort ur mitt medvetande, eller inte bara ur mitt.

Det blev stenkallt.Helt plötsligt.


Jag har jobbat, divers epåtryckningar om utgång men, inte.

Sov inte många timmar föregående natt så jag tänkte ta igen det inatt.

Sova snart.Sova snart.


Borde jag skaffa mig egen lägenhet snart? Jag jyrar så, ena stunden tänker jag att jag måste det men sen i nästa stund kommer jag på hur bra det är att bo här. Hemma.

 Får se hur länge mamma står ut med mig? Jag vet inte.


Nåväl.Imorgon söndag, fullt upp.

Jobb,instruerande,Pappsing,skjutsning.

Ja allt sånt. Ny vecka, ser fram emot den.


Jihopp.

Av Emma - 5 juli 2008 11:24

Kom just hem.Spenderade min natt på Hotellet i stan, kom i säng sent. Hade behövt sova massa mer timmar än vad jag gjort men kände inte för att ligga där nåt mer. Istället traskade jag upp å tog mig en stor frukost i lugn och ro.


Lördag, vart tog värmen vägen som vart här igår?

Jag befann mig i dock blåsiga Luleå. Jag instruerade på Inpuls vilket var enormt kul.Efter varje pass inser jag varför det är så roligt att instruera.Skulle aldrig klara mig utan kicken man får av att ha massa människor framför sig.

Fick bra beröm efter pumpen och det gör en ännu gladare.

Det är alltid svårt att vara "ny" på ett ställe... Men detta gänget var nöjda:)

Det glädjer mig och gjorde min dag.

Nike,det blev lite nytt i min garderob i form av nike grejjer.

Saken är den att inpuls har en nikeshop som jag går förbi varje gång jag kommer dit. Jag är tokig i nikekläder.

Igår hade dom fått in nytt, tror ni jag kan hålla mig?Nä.

Det bästa av allt är att vi som jobbar där har 25% samt att kläderna dom säljer är lite mer "ovanliga" inte sånt varenda kotte går i.


Nåja.Vilo vecka från gymträningen för mig i veckan.Hur känns det? Jo, kroppen känner sig bra och utvilad, jag känner mig uppladdad och laddad.

Får se om jag kör igång idag/morgon.

Jag är som smått sugen.


Nåväl.Jobb idag på Hotellet.Servering samt ev nöje.




Av Emma - 3 juli 2008 18:06

sol 33.jpg


Detta får beskriva dagens dag.

Helt varmt sommrig och härligt,dessutom en ledig dag för mig.


Per fyller 25 till råga på allt.STORT grattis till dig!

Av Emma - 2 juli 2008 09:46

Nu var det dags, idag Onsdag kommer sommarens första onsdagsnöje gå av staplen, jag kommer att jobba idag men nästa onsdag kanske det är jag som går ut och roar mig. Onsdagarna brukar var bra som jag minns det.


Igår var jag som sagt till mormor. Hon tog ett kliv fram till mig och stirrade mig i ögonen och sa" ja, nu ser det då bättre ut". Hon tyckte nämligen att sista gångerna jag var hem såg jag så ynklig och olycklig ut i ögonen. Ja, jag vet inte om jag var det. Inte vad jag kände efter ia alla fall.


Denna veckan kör jag lite mer  instruerande än vanligt, därför har jag bestämt att låta kroppen vila från all gymträning. Ja, jag behöver den här vilan. Så idag, ingenting alls.

Har vart så kontsigt skakig de senaste dagarna ätit och ätit men sen 1½ timme efter tokhungrig och skakig igen.Hög förbränning eller nåt:D


Hey, idag tänkte jag shoppa lite på chili tror jag. Såg en byxa jag ville ha... sedan har jag tänkt åka ut till Mia och Ebba. Hoppas dom bjur på kaffe:)

Av Emma - 1 juli 2008 11:06

Riktiga sommarmånaden. Verkar som att sommarvädret hakar på, för idag är det sommar och sol på riktigt.

Jag skall å leda ett Body Pump pass, sedan skall jag jobba. Restaurangen, servering.Jepp


Har spenaderat min natt i Morjärv, alldelens ensam i vårt hus. Det är så skönt att bara kunna vara där, allt är tyst och jag kan verkligen koplla av lite mer än vanligt med en bra bok och mys.

Idag skall även jag åka en sväng till Mormor. Hon vill se på mig. Det skall hon minsann få göra.



Ovido - Quiz & Flashcards