Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Emma - 14 juli 2008 22:24

Ja, jag vet det är inte bra med massa lightläsk. Jag dricker det inte så ofta numer heller, men nu idag ikväll är jag mer än sugen på det.Så då får det bli en sån såhär vid kvällsbloggandet.


Ändrade planer i gymmet idag.Blev minsann rygg och axlar, samt lite mage där på sluttampen.

TIdigt imorgonbitti kommer Pappa å hämtar mig, skall vidare upp mot Morjärv och vara där lite under dagen.Inte helt fel det heller.



Av Emma - 14 juli 2008 09:11

Idag är det jobb för hela slanten nästan. Ikväll när jag har laddat ordentligt hela dagen skall jag däremot vidare mot gymmet.

Har fått lite ändring på det där med träningsrutinerna, förr var jag alltid och tränade på morgonen.... MEn efter byte av jobb blir det lite annat.Det jag kan tycka är att det är lite svårare att ta sig iväg sådär på kvällen, fast samtidigt har jag fått massa mer energi i kroppen och när jag väl är där går det bra.

Så idag då, det får bli Rygg samt triceps som skall få sitt. Brukar inte köra dessa två ihop, men idag får det som bli så.


Har haft lite tid att fundera över helgen på mina val angående skola.... Det lutar nog åt ett JA svar.

Faktiskt, ja jag menar.... även fast jag svarar jag nu så kan man ju alltid ändra sig längre fram. Pröva på kan man ju alltid:)


Har käkat min ljuvligt frukost med Mamma!Frukost alltid bäst!


Oj, vad klockan går.Skall fixa iordning mitt hår(som förövrigt måste göras nåt åt) sedan blir det Hotellet.


Ha en fin dag allemsammans!

Ovido - Quiz & Flashcards