Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Emma - 18 juli 2008 21:34


Ja jag tycker om Hotell Valhall, inte minst maten.

Dom har underbart god mat på det stället alltid, å tänka sig jag har förmånen att även jobba där och få äta av denna underbart goda maten.


Jag och Ulika har hållt hus på deras uteservering ett tag nu så länge som vi orkade stå emot kylan, för så fort solen försvann så var det inte varmt.

Nå, det var gott, det var riktigt trevligt och jag är glad att få träffa denna goa tjej!

Nu är jag hemma, Mamma är borta och jaghar en helkväll för mig själv.

Mjukbrallan är på och även min nya niketröja, så jag kommer fortsätta framför datorn lite till, sedan skall jag läsa min nyss påbörjade bok, jag skall tända lite ljus och så skall jag ta en lååångdusch.

Ni vet sånt som bar är bra och gott för mig själv.


Ovido - Quiz & Flashcards