Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Emma - 9 juli 2008 16:11

Detta härskap skall komma och hämta upp mig så snart så.

Dom sa 16:45,men känner jag dom rätt så kommer dom vara här 16:30... kanske dags för mig att börja göra mig iordning. Som vanligt är jag inte den som lägger ner mycket tid på sånt.

Naturlig som jag är:)


Buffe ikväll, jag har fått vara med att inspirera.. så det kommer finnas mycket i min smak på buffèn.Inte fel inte.


god kväll

Av Emma - 9 juli 2008 11:15

Jag blev helt plötsligt rastlös. Nu har jag gjort det jag hade planerat idag,nästan i alla fall.

Passet imorse gick bra, men jag skulle vilja gymma också.Sparar det passet till imorgon.

Rygg+Axlar.


Idag regnar det, vad passar bättre då än en dag inne med bak,mat och läsning?

Just ja, ikväll är det även festligheter i Töre!



Av Emma - 9 juli 2008 07:41

Brödet jag bakade igår är så gott.

Ett tips:www.nlife.se

Där finns så bra och goda recept!

Jag har hennes kokbok också,jättegott.


Har käkat min goda frukost som knappt kan slå sig mot nåt annat.

Skall iväg och spinna ett pass (som jag leder) det gäller att ladda ordentligt.

Sedan dyker en god vän in till Kalix idag, och kvällen jag då är det festligheter med vin och buffè


Ovido - Quiz & Flashcards