Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Emma - 17 juli 2008 23:19

Nu har jag tackat Ja också.Ja till den här utbildningen på LTU till hösten.Dock har ingen sett mig börja än så det kan hinna ändra det där sju gånger.

Luleå ja, det är allt en trevlig stad. Åkte dit idag för att instruera, och varje gång känner jag fy sjutton här vill jag vara. Saken är ju den att kommer jag gå skola där i höst kommer jag vistas endel i denna stad.

Jopp.Cykel och Core idag då. Jag tror minsann att vi var runt 35 personer och trampade idag.

Lika fattig blir jag varje gång när jag spanar in Nikeshopen på stället.En FIIIN nike tröja i grönrandigt blev dagens skörd.Jag älskade den så fort jag såg den.


Annars så, blev det massa tedrickande å häng på B4 idag innan jag nu ikväll har tagit mig hem. Hem till mammas lägenhet där ingen är hemma, vilket är skönt så skönt(ibland).

Funderar på att åka till Morjärv imorgon kväll och vistas hos Pappa i hans hus och hålla tummarna att han också är borta.Bara för att få vara just så, själv.

Men innan dess skall matvraket Emma på buffé. Å det ser jag fram emot.


Mina ben skall förövrigt få sitt imorgonbitti tidigttidigt innan jag börjar jobba min favviställe.



Av Emma - 17 juli 2008 10:11

Solen har kommit fram än idag.

Jag sitter här med kaffet, och har käkat å allt såndant.Härligt att kunna komma upp i tid även fast jag var ut igår.

Dock var jag inte sent ute, och två vinglas räckte för mig.

Maten på Bellerix var bra.Servicen drog ner det hela, för de slantarna skall man väl få son dryck innan man har hunnnit äta två portioner typ.


Så var det idag då. Jag skall iväg till Luleå å se mig omkring på emftermiddagen.Så trevligt så!

Nu laddar jag mest för gymträning, man får passa på!

Ovido - Quiz & Flashcards