Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Emma - 24 juli 2008 23:02

Efter dagens brevader är jag sugen på att gå å lägga mig.

Eller, bravader var väl att ta i.


Jo, jag åt ju buffè i Kukkola.Den är så god så jag vill dit igen. Typ imorgon redan men det går ju inte. Däremot kanske nästa vecka?

Mums, Extra förtjust var jag i den goda laxsalladen och lingonbrödet!


När vi kom därifrån har jag vart på besök iLuleå. Inpuls, Oj. Jag tykcer om det!

Inte att förglömma den fina klädshopen (igen) som nu gjorde mig 500:- fattigare. MEN, vad skall jag annars göra med dom 500? NÄ precis.


Jag har precis gjort en omelett som landade i min mage samt annat tillbehör. Vädret har varit strålande idag så vad mer kan man begära? Nope, tänkte väl det:)



Av Emma - 24 juli 2008 10:14

Jag är uppe i tid trots att jag inte kom i säng förrän 4:30.Inte mkt sömn men när det händer då och då sådär funkar det bra.

Blev en bra kväll igår måste jag säga, jag trivdes och det fanns nåt för mina ögon. Låter det dock stanna vid det, jag har ju oturen men mig att inte ha tillgång till det jag vilat mina ögon på för NIX, det har nån annan så då kliver jag snällt åt sidan;)


Rågflingegröten med min prottepuddning är uppäten, gör proteinet sådär tjock och häller över min gröt.Det smakar MUMS.Vaniljsås och gröt.

Skall hinna ut i fin vädret lite nu innan vi beger oss mot Kukkola. Skall bli trevligt!


Saknar er!Mina kollegor!

Ovido - Quiz & Flashcards