Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Emma - 8 juli 2008 22:44

Ja,nu var det kväll.Jag har vart hos Hanna och tatt mig en läkka å skvallrat:)

Nu med min goda kvällmat i magen skall jag snart sova.

Gjorde mej en äggomelett och det satt som fiint. Ägg=bra grejjer.


Jag satt å surrade men min manliga bekant om vad jag vill ha för kille. Haha, hans kommentar... "du skall ha en sån karl som går å travar kring tomten".

JA.Det stämmer så ini helskikes bra.

Jag vill inte ha den där partynissen, som festar på krogen, bara hänger ute å så.NEJ, en stabil karl som travar kring tomten skall det vara.Mitt i prick herr Å.




Av Emma - 8 juli 2008 16:36

Var på gymmet idag, tänkte inte på att jag skall ha spinningklass ikväll varav jag rev av ett benpass.Dumt, hur skall mina stackars ben årka trampa nu som bara den??

Fast när jag väl är där och ser deltagare framför mig brukar det inte vara problematiskt att få dem att gå runt. Nixpix.


Spinning var det ja.Behöver verkligen sätta mej ner och komponera ett nytt pass.Tar mig heller inte ork till det.

Istället idag har jag hängt runt med Mamma endel, har brödet i ugnen nu som jag skall äta sedan. Sen har jag handlat å annat smått.

Tiden försvinner snabbt och nu är det snart kväll. Jag skall möta upp Hanna sedan för en fika, det är heller inte fel.


Brödet ja bakar ja, blev bara att höfta i ingredienser idag, så vi får se hur det bli. Haha, degen kändes lustigare än vad den brukar.


Ha en skööön kväll

Av Emma - 8 juli 2008 00:22

Jag inser hur jag har ändrat mina fasta rutiner jag har haft i mitt tidigare liv.Innan jag var vaken såhär länge.

Nu har jag käkat upp kvällerns nattmål, massa prottepuddning, bär,frukt,macka. Ja, sånt. Mina favoriter i alla de slag. Det sägs att man inte ska äta så sent på kvällen.. då blir man tjock.Fast jag har då gjort det i alla tider och inte är jag i den kategorin.


Imorgon=ledig dag för mig. Jag vill mest hänga runt, fika med någon god vän, kanske läsa massa, och baka något gott matbröd.Hur skön dag som helst skall jag skaffa mig.

Detta ser jag fram emot.


God natt

Ovido - Quiz & Flashcards