Alla inlägg den 25 juli 2008

Av Emma - 25 juli 2008 09:50

Regler:Svara på frågorna om dig själv. I slutet av inlägget ger du den vidare till andra bloggare du vill utmana.

1.Vad gjorde du för 10år sedan?

Då var jag 15 år, sommaren mellan Åttan och Nian. Ja vad gjorde jag, var en fjortis och hängde runt i Töre:) Mkt givande.... Eller så inte.

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag? Träna bröst i gymmet, plocka upp lite här hemma, dricka kaffe, läsa samt jobba.


3. Godis jag gillar: Jaha, Längesedan jag åt det med Godis.Men, ihopplockat smågodis av diverse smaker.


4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär : Jag skulle fixa ett apfint hus till mig med hjälp i trädgården. För sånt pysslig är jag inte, dock skulle jag ha massavis med bär å grönsaker i trädgårdslandet.

Skulle ha någon lägenhet typ i Göteborg eller nåt också så jag kan vara där lite. Skulle gå kurser och utbildningar som idagslädet kostar endel. Fortsätta köra pass för det äär så kul:)Jobba då jag har lust och så skulle jag ha fin bil.

5. Städer/orter jag bott i: Det enda man kan räkna som stad är Göteborg. Annars Morjärv, och Kalix:)


NU

Av Emma - 25 juli 2008 09:16

Är jag redo att ta tag i dagen, fast med vad?

Är ledig fram till klockan 18 och det är endel timmar att ta död på. Faktiskt. Skall börja med att läsa lite och smälta min goda frukost.


Det var strålande sol när jag klev upp, men denna solen verkar ha täckts över ju:(

Solning var det annars som jag skulle göra.

Nåja, någonting hittar jag alltid på!

Kanske planera och förbereda mig lite grann.

Ovido - Quiz & Flashcards