Alla inlägg den 28 juli 2008

Av Emma - 28 juli 2008 23:30

Jag har lite nya länkar. Kolla in dem:) Mkt matnyttigt och träningsnyttigt och livsnyttigt

Av Emma - 28 juli 2008 23:12

Idag har jag haft kalas då.

Jag bjöd på massvis med fika å det var gott!

I vanlig ordning fick jag också bra presenter

bl.a

*En resa och övernattning på Pietå Havsbad 2 nätter nästa helg(tack mamma). Detta innebär HOTELLFRUKOST,bad på stranden,lite SPA mm.

* 2 Böcker (tack Josefin)

*Presentkort på behandling hos hudverket samt middag på någon trevlig restaurang(tack Robert&Elin)

*1500:- (tack Mormor,Farfar)

*Presentkort på teamsportia till ett värde av 1500:-(tack Pappa)

*Mia Törnbloms självkänsla (tack Pappa)

*Martina Haags nya Bok (Tack Pappa)

*Presentkort på Intersport (tack moster)

*Duschpordukter,Hudlotioner,samt läppglans från oliva

*Rönischväska

hmhmhm.

Ja!Lunchbjudning i form av Mia!


Så nu har jag en middagsbjudning och en lunchbjudning att se fram emot.

Fint.


Jag ha massa böcker nu att läsa.. SÅ.Nu skall jag ner i sängen å läääääsa:)




Av Emma - 28 juli 2008 11:43

Så kan man beskriva dagens pass.Hekt ensammen i gymmet, vilket jag tycket är skönt!

Alla maskiner och vikter för sig själv.Så där sprang jag omkring blev endel övningar kan man säga.

Fyllt på nu efteråt med en omelett,klådda,grönsaker,fruktsallad....hm... jo.Löjrom också på klåddan:)

Mormors klådda,den är inte dum.


Måste ordna med lite fika å grejjer nu.

Det finns kolatårta, som Mamma bakat.Jag skall även göra en god vattenmelon/jordgubbssallad.

Vaniljgrädde till detta.

Har inte haft tid att baka så jag får se vad som finns i butik.


Adios.

Av Emma - 28 juli 2008 09:07

Hoppsan hejsan, det var idag jag blir ett år äldre. Hade nästan glömt det, så idag skall jag bara skyda snabbt till gymmet.Kommer sedan bli besök som avlöser varandra.

Kul.

Så jag säger som så,öppet hus för dom som vill gratulera mig här på postgatan:) Välkomna!




Ovido - Quiz & Flashcards