Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Emma - 22 juli 2008 22:41

Skall bo på hotell i natt.


Var bara tvungen att fara hem och käka lite, så jag klarar mig till morgonens frukost.


Ja, faktiskt. Boken skall med, har kommit en bit in i stig larssons andra bok. Egentligen inte min bokkategori, men vad tusan denna verkar funka!


Natti

Av Emma - 22 juli 2008 14:00

Wasabi är det som gör att jag gillar sushi extra mycket. Idag till lunch tog jag med mig smaken av wasabin till min egen maträtt... Idag blev det nämligen en röra med kesella och lite wasabi.Gott till fisk:)

Idag blev det till tonfisk. Tror det kan vara kanongott i wraps med en god salladsblandning, lite kallrökt lax, avocado och wasabin bara tunt lager brett på insidan av wrapsen... Lite smått smak!


Ja, lucnhpumpen gick fiint:) Alltid så skojjigt!

Å Josse, alla lämnade vikterna framme när det var Pump ikväll med!

Av Emma - 22 juli 2008 11:22

Har jag minsann fått mig idag också. Sov liite längre än vad jag brukar.. vilket blev strax efter nio.Hade bestämt mig för det igår innan jag la mig.Var så trött efter nattens jobb mellan söndagen och måndagen.


Så nu, är jag laddad för att åka till träningscompaniet och hålla ett body pump pass.

Ahhhhh. Tufft kommer det bli för mig kropp idag, vet inte men jag känner mig lite mörbultat eller nåt.


På torsdag/Fredag åker jag till Kukkola forsen för att se lite men mest för deras underbara lunchbuffè som jag blev påmind om när jag läste att Josse vart där!

Pappa som är lika förtjust som jag kommer med:)




Ovido - Quiz & Flashcards