Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Emma - 31 juli 2008 12:41

Idag använder jag eftermiddagen till livets goda i mitt tycke.

Bakning,läsning,underbart kaffe.

Oj att kaffe kan vara så gott!

På ca en timme är mitt bröd klart... Lite enspårig är jag när det gäller just detta brödet men jag hade ingredienserna hemma så kan jag receptet i huvudet samt att jag vet att det blir bra.

 Längtar till det är klart så blir det lite mellis:)


Goddag!

Av Emma - 31 juli 2008 10:35

Tänkte mest nu efter frukosten göra saker som behövs.

Typ sånt som inte hinns med annars. Måste och vill göra lite nytt till spinningen... Men samtidigt känner jag att jag inte riktigt har motivation till det. Kanske för att jag inte riktgit har några kåtar jag absolut vill ha med.


Jag har sovit lääänge och frukosten var god.

Just ja!Baka skall jag också idag, mitt bröd är slut.Så gott som det är går det inte att klara sig utan.


Ovido - Quiz & Flashcards