Alla inlägg den 23 juli 2008

Av Emma - 23 juli 2008 15:43

Jag fick ett stort brev med massvis med information om utbildningen jag skall börja på! Vad roligt det känns och massvis med aktiviteter och festligheter för dom som vill de två första veckorna. Jag är rätt begränsad vad gäller sånt.... Men, alltid bra att lära känna sin klass!

Intressant är det rätta ordet.


Nåväl, idag är jag på G att gå till gymmet, körde kondition i morse, men känner att ryggen skall få sig en omgång nu innan jag börjar jobba. Japp, så så får det bli.

Har vart i Morjärv hos Pappa å ätit lunch å grejjer.Gott med lax,bönor,gott bröd och lite frukt och nötter till dessert.

Jag älskar fisk och jag älskar vegetariskt. Inte ofta det blir kött för mig.



Nu bär det av så länge jag har kvar motivationen. Å vet ni, jag har en finfin låt i lurarna som gör det extra kul:)

Ovido - Quiz & Flashcards