Alla inlägg den 21 juli 2008

Av Emma - 21 juli 2008 21:33

En sen middag blev det för mig idag.

Men gott så gott!

Lax som jag kryddade med min nyinköpta krydda från santa maria

Seafood fish


Helt underbart god till fisk, och vad som föll mig i smaken extra mycket är att den innehåller saffran som är min absoluta favorit till fisk.

Till laxen åt jag en bönsallad, en kesella röra med vitlök i samt gott bröd till.


Efter min nattjobbning kan jag säga att jag är trött som baaara den nu. Jag kan inte sova på ordentligt så på dagen.

Steg upp vid 12 snåret med endast 4 timmars sömn.

Åh, vet ni.... Idag var jag i Luleå igen å hade pass.Lika kul idag:)

Å nikeshopen hade utökats med ett fint grönt linne som jag har i svart, men jag höll i pengarna lite extra och struntade i att köpa det.


Av Emma - 21 juli 2008 03:42

Kika på dagens tid.Hujeda mig, klockan är snart fyra på en måndagmorgon.

Jag jobbar det är alltså  orsaken till att jag är uppe. Har snart vart igång 5 timmar så det innebär att jag har tre kvar.


Jodå,innan jag fortsätter med mina sysslor skall  jag skriva några rader.

Idag har vart en sån seeg dag. Fast, jag har ju instruerat såklart, så helt segt har det inte vart. Body pumpen har aldrig vart så tung som idag vet inte vad det kan bero på?

Nåja, kul var det ialla fall!

Fick ett ryck mitt på dagen och bakade mitt favvobröd som måstes ha på frukostbordet.Jag älskar bröd, och jag älskar när det doftar nybakt bröd.


Annars så,Skall jag ju göra iordning frukosten och sådant smått och gott till mina hotellgäster. När klockan  är sju kommer jag inte vilja gå å sova.

Skulle inte palla att jobba natt allt för ofta med tanke på att jag inte vill gå å lägga  mig den bästa tidpunkten på dagen just morgonen!

Men nu får det gå bra!

Ovido - Quiz & Flashcards