Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Emma - 6 juli 2008 20:06

till skogs.Eller till Morjärv, fast det är ju skog.

Jag skall känna lugnet och bara läsa.

Jag tycker om det där med att läsa, bra böcker skall det vara.


Ja, jag körde precis ett spinn/Bp pass.Alltid lika kul,men idag var det tufft.

Var slut på nåt vis, har laddad i mig massa med gott käk nu efteråt och mer lär det hinna bli innan jag lägger mig.


Skall kika in på hotellet liiiite innan jag åker, känner för att se nå folk för här inne är det inte en kotte.

Jag känner för att umgås med någon, men dom jag skulle kunna umgås med nu är inte anträffbara av olika anledningar.


Goood night.

Av Emma - 6 juli 2008 00:11

Ville bara skriva några rader först.

Sommaren togs bort ur mitt medvetande, eller inte bara ur mitt.

Det blev stenkallt.Helt plötsligt.


Jag har jobbat, divers epåtryckningar om utgång men, inte.

Sov inte många timmar föregående natt så jag tänkte ta igen det inatt.

Sova snart.Sova snart.


Borde jag skaffa mig egen lägenhet snart? Jag jyrar så, ena stunden tänker jag att jag måste det men sen i nästa stund kommer jag på hur bra det är att bo här. Hemma.

 Får se hur länge mamma står ut med mig? Jag vet inte.


Nåväl.Imorgon söndag, fullt upp.

Jobb,instruerande,Pappsing,skjutsning.

Ja allt sånt. Ny vecka, ser fram emot den.


Jihopp.

Ovido - Quiz & Flashcards